Re: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki

Data: 2007-09-15 15:20:07
Temat: Re: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper)

Witam serdeczne

Wszystko raczej zalezy od ilości funduszy i rozpatrzena wniosku przez
komisję. Ale uważam iż pieniądze powinny zostać przyznane.

Ja takie dofinansowanie dostałem, jak dobrze liczę 7 lat temu.
Modernizacja lazienki (okafelkowanie - na ścianach i przezciw poslizgowa
na podlodze, poszezanie drzwi ulatwiajace wjaz wozkiem i barierki nad
wanna, podniesienie i przesunięcie muszki aby latwiej bylo sie
przesiasc i wstac.

Mam I grupe inwal poruszam sie na wozku.
Duzo zalezy od dobergo umotywowania podania i opisu lekarza.

Pozdrawiam
Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

27.09 Axel
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla