PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki

1. Data: 2007-09-15 13:03:26

Temat: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dofinansowane jak w temacie jest możłiwe ? Mam mamę z pierwszą grupą i
zaawansowaną artrozą obu stawów kolanowych. Jakie i do czego *jaki zakres
prac) dofinansowanie można uzyskać i jakie są formalnośći ?

--
Marek

2. Data: 2007-09-15 15:20:07

Temat: Re: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Wszystko raczej zalezy od ilości funduszy i rozpatrzena wniosku przez
komisję. Ale uważam iż pieniądze powinny zostać przyznane.

Ja takie dofinansowanie dostałem, jak dobrze liczę 7 lat temu.
Modernizacja lazienki (okafelkowanie - na ścianach i przezciw poslizgowa
na podlodze, poszezanie drzwi ulatwiajace wjaz wozkiem i barierki nad
wanna, podniesienie i przesunięcie muszki aby latwiej bylo sie
przesiasc i wstac.

Mam I grupe inwal poruszam sie na wozku.
Duzo zalezy od dobergo umotywowania podania i opisu lekarza.

Pozdrawiam
Marcin

Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

3. Data: 2007-09-27 13:23:20

Od: "Axel" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na podlodze, poszezanie drzwi ulatwiajace wjaz wozkiem i barierki nad
> wanna, podniesienie i przesunięcie muszki aby latwiej bylo sie

Też się zastanawiam na złożeniem wniosku w temacie dostosowania
łazienki i WC, tyle że obecnie pomieszczenia te są małe i bez
poszerzenia łazienki kosztem sąsiedniego pomieszczenia nie ma mowy.
Zatem jak daleko siega dofinansowanie - czy sfinansuja także
rozwalenie ścianki działowej i postawienie nowej? Może ktoś miał
taki przypadek ?

Pozdrawiam
Axel

DG
Park Narodowy a wjazd samochodem przez niepełnosprawnego.
Czy możliwa pomoc przy wykupieniu mieszkania?
Jakie studia wirtualne?
Jest ktoś z Częstochowy lub okolic?