Re: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki

From: "Axel" <a...@k...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
Date: Thu, 27 Sep 2007 15:23:20 +0200

Użytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1398979180.20070915171432@o2.pl...
> Witam serdeczne
>
> Wszystko raczej zalezy od ilości funduszy i rozpatrzena wniosku przez
> komisję. Ale uważam iż pieniądze powinny zostać przyznane.
>
> Ja takie dofinansowanie dostałem, jak dobrze liczę 7 lat temu.
> Modernizacja lazienki (okafelkowanie - na ścianach i przezciw poslizgowa
> na podlodze, poszezanie drzwi ulatwiajace wjaz wozkiem i barierki nad
> wanna, podniesienie i przesunięcie muszki aby latwiej bylo sie
> przesiasc i wstac.

Też się zastanawiam na złożeniem wniosku w temacie dostosowania
łazienki i WC, tyle że obecnie pomieszczenia te są małe i bez
poszerzenia łazienki kosztem sąsiedniego pomieszczenia nie ma mowy.
Zatem jak daleko siega dofinansowanie - czy sfinansuja także
rozwalenie ścianki działowej i postawienie nowej? Może ktoś miał
taki przypadek ?

Pozdrawiam
Axel