Smartpress sp. z o.o.

1. Data: 2007-09-18 07:19:35

Temat: Smartpress sp. z o.o.
Od: "Zygmunt" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Chciałem się zapytać czy ktoś pracował lub miał styczność z
tą firmą *Smartpress sp. z o.o.*
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i opinie na temat tej firmy
Niedawno dostałem oferte współpracy z tą firmą ale jakoś mi to
wszystko za pięknie wygląda.

Pozdrawiam
Zygmund W.

2. Data: 2007-09-18 07:57:46

Temat: Re: Smartpress sp. z o.o.
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i opinie na temat tej firmy
> Niedawno dostałem oferte współpracy z tą firmą ale jakoś mi to

Serwis internetowy w stylu firmy Complex i chyba podobny styl dzialania tzn.
ciagnac zysk z tego co da PFRON i sugerowac innym, ze zarabia zlecajac im
wykonanie roznych prac

Leszek

3. Data: 2007-09-18 08:11:41

Od: "Zygmunt" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI"
<3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tzn.
> ciagnac zysk z tego co da PFRON i sugerowac innym, ze zarabia zlecajac im

________>

Z pewnością masz 100% racji (wiadomo o co chodzi)
tylko że mnie interesuje czy ta ala firma
jest wypłacalna a reszte niech sobie ciągną co chcą i skąd chcą
byle mnie dają to co mi się należy

Dzięki !!!!

Pozdrawiam
Zygmund W.

4. Data: 2007-09-18 08:24:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-09-2007 o 10:11:41 Zygmunt <z...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Z pewnością masz 100% racji (wiadomo o co chodzi)
> tylko że mnie interesuje czy ta ala firma
> jest wypłacalna a reszte niech sobie ciągną co chcą i skąd chcą
> byle mnie dają to co mi się należy

Fajna mentalność.

Gratuluję uczciwości.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

5. Data: 2007-09-18 08:34:47

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnością masz 100% racji (wiadomo o co chodzi)
> tylko że mnie interesuje czy ta ala firma
> jest wypłacalna a reszte niech sobie ciągną co chcą i skąd chcą
> byle mnie dają to co mi się należy

Wyplacalnoscia moze byc roznie bo to zalezy od tego jak czesto PFRON bedzie
im placil. U mnie bylo tak, ze najpierw placili co miesiac, ale o 100 mniej
niz w umowie. A jak sie z nimi poklocilem to zaczeli placic zgodnie z umowa,
ale 2 pensje co 2 miesiace. Potem PFRON zamknal interes i naslal na nich
policje, ale sprawa chyba nie poszla do prokuratury bo od ponad 2 lat od
przesluchanian zapanowala cisza

Leszek

6. Data: 2007-09-18 08:37:04

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna mentalność.

Bieda zmusza ludzi do takich zachowan

Leszek

7. Data: 2007-09-18 08:42:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-09-2007 o 10:37:04 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Bieda zmusza ludzi do takich zachowan

Nie.

Bieda nie zmusza do nieuczciwości. Do nieuczciwości skłania brak zahamowań
moralnych.

8. Data: 2007-09-18 08:47:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bieda nie zmusza do nieuczciwości. Do nieuczciwości skłania brak zahamowań
> moralnych.

Jak nie mialbys na jedzenie to nie pisalbys pustych frazesow o moralnosci i
uczciwosci

Leszek

9. Data: 2007-09-18 08:54:24

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-09-2007 o 10:47:31 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Jak nie mialbys na jedzenie to nie pisalbys pustych frazesow o
> moralnosci i
> uczciwosci

Nie raz byłem bardzo biedny i nie miałem co do garnka włożyć sobie i swoim
dzieciom. Nie było to dla mnie żadnym argumentem za staniem się
nieuczciwym.

Rózne były trudne okresy w życiu, ale był w moim życiu jeden okres 6
miesięcy, gdy w wyniku nałożenia się na siebie szeregu uwarunkowań nie
miałem w ogóle żadnych dochodów. Całkiem ZERO. Nie miałem na
elektryczność, na czynsz, na NIC. Nie miałem co psu dać do jedzenia. Ale
tak zupełnie, całkiem nic nie miałem i nie miałem do kogo się o pomoc
zwrócić, bo to było poza Polską. Chodziłem do Armii Zbawienia na zupkę,
więc wiem, co to znaczy bieda. I zapewniam, że nie zmusza ona do
nieuczciwości. Zmusza do intensyfikacji działań w celu odmienienia tej
sytuacji.

10. Data: 2007-09-18 09:10:19

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc wiem, co to znaczy bieda. I zapewniam, że nie zmusza ona do
> nieuczciwości. Zmusza do intensyfikacji działań w celu odmienienia tej

Mam wrazenie, ze latwiej byc biednym w USA niz Polsce bo tam jest wiecej
srodkow na pomoc biednym i instytucji zajmujacych sie realna pomoca, a u nas
tylko sie o niej mowi przy okazji klesk zywiolowych i wszyscy zbieraja
pieniadze dla poskodowanych a na codzienna pomoc ich nie ma.

Leszek

> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
> Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
> trzeba

PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
DG
Park Narodowy a wjazd samochodem przez niepełnosprawnego.
Czy możliwa pomoc przy wykupieniu mieszkania?
Jakie studia wirtualne?