Re: PILNE!!!

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PILNE!!!
Date: Tue, 24 Feb 2004 18:00:20 +0100

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:65ac.00001117.403b7bf3@newsgate.onet.pl...

> Trzecią, chcę cię przekonać do prób pokonania tego
> dyskomfortu psychicznego, w inny sposób np. przez zrozumienie
> kontekstu w jakich słowa te padły a nie przez udawanie, że tego
> kontekstu się nie widzi :-)
>
> Czy spróbujesz wybrać tą opcję, czy wolisz "mieć rację"?

Czy każdego (każdą) będziesz przekonywał o słuszności
swojego zdania, iż:
Gdy próbujesz coś zniszczyć
nawet jeśli są to tylko czyjeś dobre intencje
najbardziej jednak niszczysz siebie. [vonBraun]
to treść tych słów zależy od kontekstu?
A skąd będziesz wiedział co wywołałeś takimi słowami
u ludzi wrażliwych którzy rozumieją zapisaną treść? :)
Ja mogę uznać Twoje tłumaczenie, że jakiś tajemniczy
kontekst ma wpływ na odwrócenie zapisanej treści ale przecież
na grupie dyskusyjnej nie tylko ja "czytam". Czy potrafisz
przekonać te wrażliwe osoby, że wyżej napisane słowa znaczą
co innego niż znaczą? Czy jest Ci obojętne jakie reakcje u
czytelników mogą wywołać słowa: "najbardziej jednak niszczysz
siebie gdy próbujesz zniszczyć coś innego"? A jeśli ktoś Ci
uwierzy więc pozostanie bierny na zło które go spotyka lub
może spotkać jeśli temu nie zapobiegnie? hę? :-)

> No wiesz? Mówisz jak byś znał JĄ osobiście:-)))
> pozdrawiam
> vonBraun

Raczej mówię o wczuciu się w tekst pisany,,, :)
"Wystarczy, że jesteś"; to takie wymowne.,.
\|/ re: