Re: PILNE!!!

Data: 2004-02-24 22:35:18
Temat: Re: PILNE!!!
Od: "natek" <n...@o...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w
wiadomości news:65ac.000010c0.403b686c@newsgate.onet.pl...

> Dla mnie wykreowanie takiej sztucznej sytuacji jak w tym wątku
> jest próbą niszczenia intencji
> /czytaj dobrych z gruntu intencji,
> niezależnie od form w jakich się to wyrażało/.
> WIęc jeśli wciąż zupełnie nie "czujesz" tego kontekstu napiszę
wyraźniej:

> Gdy próbujesz zniszczyć coś dobrego
> nawet jeśli są to tylko czyjeś dobre intencje
> najbardziej jednak niszczysz siebie.
>
> Więc łopatologicznie:

Niniejszym uprzejmie informuję, że jako ten tłumek czytający a
wrażliwy, nie mam wątpliwości co do spornego kontekstu i wolałabym,
żeby nie tłumaczyc go łopatologicznie, skoro Robak twierdzi, że ON
rozumie.
Myślę, że nikt inny łopatologicznego tłumaczenia w rzeczonej kwestii
nie potrzebuje.

pozdrawiam
Natek