Re: PILNE!!!

Data: 2004-02-24 23:11:08
Temat: Re: PILNE!!!
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:154c.0000006f.403bd211@newsgate.onet.pl...
> [...]

> A jednak dzięki temu, że daje anonimowość
> może być okazją. Okazją odsłonięcia własnej natury.
> Odpowiadasz tylko przed własnym sumieniem.
> I dzięki tej anonimowości
> USNET czasem pokazuje, co warte twoje/moje/czyjeś sumienie,
> gdy nie trzeba odpowiadać przed niczym innym.
>

> Piszesz w duchu zrozumienia dla
> "poranionego" weterana :-))))

> ale mniej mnie martwią te "urazy"
> a bardziej czyjeś sumienie, które okazało
> się dość rozciągliwe, aby zakpić z grupy
> życzliwych ludzi.
>
> A tekst ten zostawiłem mając nikłą nadzieję

więc króciutko
kontekst
~~~~~~
Pocieszam się,

> że_dzieło zniszczenia jest równie święte jak dzieło tworzenia
> i jeszcze ks. Robak, Wallenrod, Koń Trojański

Gdy próbujesz coś zniszczyć
nawet jeśli są to tylko czyjeś dobre intencje
najbardziej jednak niszczysz siebie.

Nie wiem kim jesteś
a ty wiesz?
pozdrawiam
vonBraun
~~~~~~

Aneta pociesza się, że dzieło zniszczenia itd
Wyciąłeś że się pociesza więc zdanie zmieniło sens
Dorabiasz jakieś zniszczenie DOBREGO
czy Wallenrod niszczył DOBRO?
Czy niszcząc ZŁO niszczysz siebie??
Jeśli tak to "czy wiesz kim jesteś"?
porównaj:
1. jeśli cokolwiek robisz -- niszczysz siebie
2. jeśli cokolwiek robisz -- bądź przygotowany na przeciwności.
Twój babol zabija "motor życia" w człowieku.
no niestety.
PS. przypominasz mi takiego strażaka który aby wykazać się
swoimi umiejętnościami sam podpalał okoliczne gospodarstwa.
"Lekarz" aby mieć pacjentów czy musi ich najpierw niszczyć?
\|/ re: