Re: PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...

Data: 2002-09-05 13:23:33
Temat: Re: PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...
Od: "Iwona" <1...@w...pl>

> a co ci wypomina?

Ogolnie z zeczy ktore dla mnie nie sa takie wazne... Impreza bez niego(on
byl wtedy u kolegi), mowienie glosnno o tym ze mnie podrywali we francji
gdzie bylam sama, moze jeszcze cos czego nie pamietam...
Ale z tego "najtrafniejsze" i rowniez mnie bardzo bolace bylo to, ze
wypomnial mi ze nie zadzwonilam do niego pewnego waznego dnia...(bylam wtedy
we Francjii)...

Problemem jest to,ze On nie mowi mi co go boli, co mu przeszkadza w moim
postepowaniu, a ja nie jestem jasnowidzem i popelniam gafy...
A zreszta, ktorz ich nie popelnia :) ??

> i tak i nie. jesli za duzo negatywnych emocji w takich zalach, to
> lepiej przeczekac, az przejda i bez zbednej piany potem sie za to
> zabrac.

No tak, ale jakby ktos robil cos co Cie boli, to nie lepiej powiedziec
"sluchaj, nierob tego bo to nie jest przyjemne"
I byloby jepiej na tym swiecie, bo te "negatywne emocje" nie gromadzily by
sie by potem wybuchnac!

> badz uczciwa. i on niech tez bedzie. jesli w wyniku tego okaze sie, ze
> wasze drogi sie rozmijaja: trudno.
> nie warto podtrzymywac niczego na sile, nie uwazasz?

Zgadza sie, tyle ze to bedzie bardzo bbolalo!!!

> NIE WYMUSZAJ.
> nie ma nic gorszego niz wymuszanie czegos na facecie. odruchowo bedzie
> od tego uciekal.

Tylko ze jesli nie zmusze go zeby mowil to(przynajmniej w tym konkretnym
przypadkui) nic nie powie..!!!