<PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)

1. Data: 2003-10-08 09:49:47

Temat: <PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Zainteresowały mnie dwie lodówki :

Amica model ACZ 3101P
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=ACZ3101P&cID=4
7

cena : 1199zł

lub

Whirpool ARC 5510 za 1399 zł lub ARC 5710 za 1599 zł
http://www.whirlpool.com.pl/katalog.xml?/lang=PL/car
t=1/tabs=1/sub=1/053180-167791-97470

Najtańsza jest Amica. Z wyglądu mi się podoba. Amica jest klasy A , tak samo
Whirpool 5510. Natomiast Whirpool jest klasy A+ (jeszcze mnie pobiera
prądu).
Czy warto dopłacać kase i kupować Whirpoola , a jeśli tak to dlaczego ?
Starczy Whirpool klasy A czy jednak lepiej jeszcze dołożyć i kupić już A+ ?

Dodatkowo chce kupić mikrofalówkę. Musi mieć pojemnośc około 20L i posiadac
grill kwarcowy. No i kosztowac jak najmniej :)

Znalazłem oto takie coś: (wszystkie z grilem kwarocwym)

1. kuchenka Opimum - 23L - cena w promocji 399zł
2. kuchenka Samsung - 20L - cena 469 zł
3. kuchenka Amica - 17l - cena 366 zł

Moim "fawortem" jest Samsung. O firmie Optimum nic mi nie wiadomo a i także
Amica nie wiaodmo jakiej klasy robi kuchenki. Ale oczywiście może nie mam
racji , może lepszy wybór to coś innego ? Cena max 500zł ale lepiej aby
taniej ...

Samsung ma jakiś system kilkustronnego podgrzewania i niby dzięki temu
potrawy są calkowice ciepłe (mam jakąś w domu prymitywną kuchenkę i tak jest
ogrzewanie tylko z jednej strony (jakis prymitywne) i niestety czami potrawy
nie są w 100% ciepłe na calej powierzchni ,,

Licze na WASZĄ szybką pomoc.

Pozdrawiam
Zbyszek

1. Data: 2003-10-08 10:42:09

Od: "Raven" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy warto dopłacać kase i kupować Whirpoola , a jeśli tak to dlaczego ?
> Starczy Whirpool klasy A czy jednak lepiej jeszcze dołożyć i kupić już A+
?

Klase A+ ma whirpool ARC 5720 ten 5710 na A...
a pozatym gdzie sa takie duze ceny...
ostatnmio kupilem wlasnie ARC5720 za 1420 zl ...
i moge polecic... bardzo cicha ... no i mrozi ;)

1. Data: 2003-10-08 10:49:12

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klase A+ ma whirpool ARC 5720 ten 5710 na A...
> a pozatym gdzie sa takie duze ceny...
> ostatnmio kupilem wlasnie ARC5720 za 1420 zl ...
> i moge polecic... bardzo cicha ... no i mrozi ;)

Ja kupilam ARC 5710 jest opisane jako klasa A+, a cena w W-wie AGD Bema = 1499zł.
Rowniez polecam. Po przecztaniu postow na pl.rec.dom odradzam Ardo i Amica.

1. Data: 2003-10-08 11:27:39

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilam ARC 5710 jest opisane jako klasa A+, a cena w W-wie AGD Bema =
1499zł.
> Rowniez polecam. Po przecztaniu postow na pl.rec.dom odradzam Ardo i
Amica.

Ja też przegladałem posty (szukałem przez www.deja.com) i powiem ze na
temat Amicki jak i Whirpoola były bardzo podzielone opinie. Były negatywy
jak i pozytywy ...
:(

PS. Czemu własnie kupiłas ARC 5710 a nie ARC 5510 ? Warto te 200zł dołożyć ?
Bo mi wyszło że dopiero po 8 latach zwróci się koszt "dopłaty"

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-10-09 06:58:08

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po przecztaniu postow na pl.rec.dom odradzam Ardo i Amica.

Po przeczytaniu postow, mozesz wyciagnac takie wnioski jak ci sie podoba.
Kazde twierdzenie potwierdzisz.

MarcinP

1. Data: 2003-10-10 07:32:48

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Czemu własnie kupiłas ARC 5710 a nie ARC 5510 ? Warto te 200zł dołożyć ?
> Bo mi wyszło że dopiero po 8 latach zwróci się koszt "dopłaty"

Nie przeliczalam, kiedy sie zwroci. Prawde powiedziawszy, nawet sie nad tym nie
zastanawialam. Po dlugim poszukiwaniu Liebherra i potem po wizji lokalnej i
porownaniu funkcjonalnosci obu stojacych obok siebie lodowek(dodatkowo okazalo
sie, ze ten poszukiwany Liebherr jest ostatni, tylko z ekspozycji i do tego
porysowana obudowa i cena okolo 1800) wybralam Whirpoola. Typowo babskie
podejscie :)))

Nie wyszło :(
RE: marynowanie podgrzybkow??
marynowanie podgrzybkow??