Re: PIT złożony w styczniu, zwrot podatku już w lutym.

From: "news.tpi.pl" <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: PIT złożony w styczniu, zwrot podatku już w lutym.
Date: Fri, 2 Jan 2004 20:35:13 +0100

Szanowny "Radzio" napisal <a...@W...pl>
napisał w wiadomości news:bt3tl3$l1$1@atlantis.news.tpi.pl...

[ ...... Wstep.
Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
napisał w wiadomości news:bt47fp$4dt$1@nemesis.news.tpi.pl...

pieknie i obszernie (zreszta jak zawsze)
--
--
Andrzeju czasami sam text nie wystarczy , warto jednak podpowiadac jak
sie maja tlumaczyc slabsi nie rozumiejacy naszego zagmatfanego prawa ........... ]

[..........]

A po co Ci rachunek ???
Potrzebujesz tylko dane przewodnika

cyt. wyroku NSA:
--
Trzeba podać nazwisko przewodnika Podatnik .........
Udokumentowania przed organami podatkowymi nie wymaga wysokość poniesionych

> Dam przykład jeszcze jednej sytuacji. Gdy ktoś na ulicy pomoże mi wyjąc
> wózek z samochodu, a ja w geście wdzięczności dam mu dwie "dychy", albo
> wyjmę flaszkę z bagażnika (za którą oczywiście wcześniej zapłaciłem). Jak to
> udokumentuję?
>--------
podasz dane podatnika (przewodnika)
ktoremu w tym dniu dales flaszke
ale
gdy mu dasz dwie "dychy" to
ow przewodnik bedzie musial te dwie "dychy" wykazac w zeznaniu
jako dochod

Pozdrawiam ;-)