PKP Wrocław -> Warszaw przewóz handbika

1. Data: 2005-05-26 23:27:45

Temat: PKP Wrocław -> Warszaw przewóz handbika
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym dostać się z Wrocławia (ściślej mówiąc z Oleśnicy) do Warszawy
pociągiem.
W osobowych pociągach typu "żółtek" nie ma z tym problemu, boję się że
w pociągach pośpiesznych, ze względu na małe i wąskie drzwi, może być z tym
problem. Jaki wybrać pociąg (może IC) aby bez problemu zabrać się z tym
wózkiem.
--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

2. Data: 2005-05-27 07:42:41

Temat: Re: PKP Wrocław -> Warszaw przewóz handbika
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 27-maja-2005 o godzinie 01:27:45 Piotr Grela \(interpio\)
napisał/a

> [...]
>problem. Jaki wybrać pociąg (może IC) aby bez problemu zabrać się z tym

Na pytanie nie odpowiem, bo nie mam zielonego pojęcia, ale kiedy to
będzie? Bo możnaby jakieś piwko ze Scally umówić...

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

3. Data: 2005-05-27 10:22:18

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Na pytanie nie odpowiem, bo nie mam zielonego pojęcia, ale kiedy to
> będzie? Bo możnaby jakieś piwko ze Scally umówić...

Narazie trudno mi powiedzieć kiedy będę w Stolicy. Wybieram się na ulicę
Łączną do Magnusa www.carbondesign.pl/strony/firma.htm w celu pobrania
wymiarów na wykonanie handbika. Jeżeli nie uda mi się znaleźć dogodnego
transportu - to poproszę kogoś z tej firmy o przyjazd do mnie.
Bardziej od degustowania piwka, ponieważ jestem "rowerem" tj. siedzę za
kółkiem handbika non-stop w Warszawie, delektowałbym się sajgonkami a
najsmaczniejsze są na stadionie X-lecia, jezeli tak to mogę zaprosić na
porcyjkę sajgonek. (mniam - mniam).

4. Data: 2005-05-27 10:48:22

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:d75mb0$qei$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
tym
> problem. Jaki wybrać pociąg (może IC) aby bez problemu zabrać się z tym
------
InterCity też ma bardzo wąskie drzwi i korytarz...ale z Katowic do W-wy
jedzie sie tylko 2,5godz. Zatrzymuje się tylko na 3 stacjach... Zapytaj w
kasie biletowej, przy zakupie biletu dostaje się miejscówkę...(gdzie jest
ściśle określony wagon i miejsce...) można sobie samemu wybrać miejsce
np.przy oknie, czy inne...i przypuszczam, że jeżeli chodzi o wózek, to być
może, a raczej napewno, dostaniesz konkretną informację w kasie
biletowej...Bardzo chętnie panie udzielają informacji na różne tematy...

http://www.intercity.com.pl/42

Pozdrawiam
Bogusława

5. Data: 2005-05-27 12:16:49

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dianaza" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> http://www.intercity.com.pl/42

Dzięki za link, z innej strony internetowej PKP znalazłem połączenie
osobowe! do Warszawy pociągami osobowymi zwykłymi składami ETZ typu
"żółtek" - choć podróż trwa aż 8 godzin,
niebyłoby kłopotu z transportem wózka (handbika), tylko te 4 przesiadki.

6. Data: 2005-05-27 12:31:51

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleśnica-Wrocław TP pociąg normalny i Wrocław - Warszawa TP pociąg IC wraz z
opiekunem
to koszt 212 zł.!!!

7. Data: 2005-05-27 12:38:43

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:d77491$m98$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Oleśnica-Wrocław TP pociąg normalny i Wrocław - Warszawa TP pociąg IC wraz
> opiekunem
> to koszt 212 zł.!!!
-------
Chyba nie...:( , ale jeżeli masz I grupę to masz 33% znizki...
Czy to jest ze zniżką...?
Bogusława

8. Data: 2005-05-27 12:44:21

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
> wiadomości news:d77491$m98$1@nemesis.news.tpi.pl...
> -------
przepraszam za pomyłkę 37% jest znizki...:)
Bogusława

9. Data: 2005-05-27 12:51:42

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -------
> Chyba nie...:( , ale jeżeli masz I grupę to masz 37% znizki...

Tak, 4 miejscówki i dwa bilety IC po 37 % zniżki + dwa bliety po 95% zniżki
na opiekuna + jakieś gorsze za bilet na pociąg osobowy daje 212 zł.
Eh, chyba poproszę panów z Magnusa aby przyjechali do mnie.

10. Data: 2005-05-27 13:05:09

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na opiekuna + jakieś gorsze za bilet na pociąg osobowy daje 212 zł.
> Eh, chyba poproszę panów z Magnusa aby przyjechali do mnie.
-----
No coż...czasem swiat liczb bywa brutalny...

Pozdrawiam
Bogusława

Z prasy
Szukam samochodu