PLEASE!

11. Data: 2020-11-13 00:59:38

Temat: Re: PLEASE!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> https://youtu.be/OlwJVvsU-cA?t=1277
>
> "ż"/DE media narobiły sraczki, za nimi poszedł rząd, za rządem
> służba zdrowia przestała leczyć ludzi innych niż kowidowych,
> skutek masz na wykresach. W 2021 przyjdzie górka.
>
> Akcja=reakcja.
>

> Proszę podziękować "ż"/DE mediom.

Nie proszę o proroctwa.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-11-13 17:32:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/11/2020 o 20:48, XL pisze:

> Dziękuję, ale nie chodziło mi o te niemieckie propagandówki.

no to pomogles :]

--
gazebo

13. Data: 2020-11-13 17:33:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/11/2020 o 20:49, XL pisze:

> Zmień sobie pampersa.

ty mi zmien, nie kucaj na zabawie

--
gazebo

14. Data: 2020-11-13 20:33:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2020 o 17:32, gazebo pisze:

> no to pomogles :]

Ciekawe, czy te będą wystarczające, chyba nie niemieckie.

Wprawdzie sprzed ok. 3 tygodni, ale to o wiele aktualniejsze dane niż te
sprzed ~pół roku:

https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-z
gonu-polakow-umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a
.html

Ewa

15. Data: 2020-11-15 16:00:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/11/2020 o 19:33, FEniks pisze:

> [...]
> sprzed ~pół roku:
>
> https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-z
gonu-polakow-umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a

za pozno, na wszystko jest juz za pozno, to co powiedziala Gorniak jest
prawda, a to ze ujela to na swoj sposob, no coz, wyrazila dokladnie te
sama prawde, pandemia to bylaby fikcja ale jest w naszym zyciu, pokusze
sie o stwierdzenie ze czytalas Dzume Camus

--
gazebo

16. Data: 2020-11-16 14:48:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.11.2020 o 16:00, gazebo pisze:

> [...]
>>

> za pozno, na wszystko jest juz za pozno, to co powiedziala Gorniak
> jest prawda, a to ze ujela to na swoj sposob, no coz, wyrazila

Ale jakoś nie zniknęła, nie została porwana ani zamordowana, więc chyba
nie naraziła się jednak jakimś wielkim potentatom?

> , pandemia to bylaby fikcja ale jest w naszym zyciu, pokusze sie o
> stwierdzenie ze czytalas Dzume Camus

Z dżumą było o tyle lepiej - o paradoksie - że była chorobą znacznie
cięższą i dla większości dość szybko kończyła się śmiercią, w związku z
tym łatwiej było ją opanować w mniejszych skupiskach. Dziś mamy do
czynienia bardziej z rosyjską ruletką.

Ja popieram prośby medyków, żeby ludzie nie wierzący w pandemię
zgłaszali się do wszelakich prac przy chorych, np. w domach opieki.

Ewa

17. Data: 2020-11-16 15:21:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 13:48, FEniks pisze:

gonu-polakow-umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a
.html

> Ale jakoś nie zniknęła, nie została porwana ani zamordowana, więc chyba
> nie naraziła się jednak jakimś wielkim potentatom?

niby po co? :) kolejna swieta? lepiej zamnkac dziob lekarzom

> [...]
>
> Ja popieram prośby medyków, żeby ludzie nie wierzący w pandemię
> zgłaszali się do wszelakich prac przy chorych, np. w domach opieki.

ja popieram tych medykow co z powodu pandemii wala na ryj ze zmeczenia a
jednoczesnie mowia jaka to jest bzdura, dwa tygodnie czekalem na rozmowe
telefoniczna z lekarzem, po dzisiejszej rozmowie mam wizyte w piatek,
wiec tak, doceniam tych ludzi a oni doceniaja mnie, co do pandemii ide o
zaklad, ze mamy dokladnie to samo zdanie, i ja i moj GP

--
gazebo

18. Data: 2020-11-16 17:20:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 15:21, gazebo pisze:

> [...]
> piatek, wiec tak, doceniam tych ludzi a oni doceniaja mnie, co do
> pandemii ide o zaklad, ze mamy dokladnie to samo zdanie, i ja i moj GP

Ale z objawami covidu tyle czekasz? Z tego, co wiem, to tam u Was dość
szybko robią test, tylko czasem trzeba gdzieś dalej pojechać.

Ewa

19. Data: 2020-11-16 18:20:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 16:20, FEniks pisze:

> Ale z objawami covidu tyle czekasz? Z tego, co wiem, to tam u Was dość
> szybko robią test, tylko czasem trzeba gdzieś dalej pojechać.
>
> Ewa

mylisz sie we wszystkim, przepraszam bo naprawde cie szanuje, przestan
ulegac panice, mam grype albo jej nie mam, zyje z ludzmi, ktorych kocham
i tak samo tlumacze jak tobie, przezyli twoi rodzice wojne? twoje dzieci
tez przezyja

--
gazebo

20. Data: 2020-11-16 20:51:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2020 o 17:20, FEniks pisze:

> [...]

>ulegac panice, mam grype albo jej nie mam, zyje z ludzmi, ktorych kocham
>i tak samo tlumacze jak tobie, przezyli twoi rodzice wojne? twoje dzieci

Sęk w tym, że ja nie panikuję. Mam wrażenie, że wszyscy kontestatorzy
epidemii panikują bardziej z powodu jakichś-tam życiowych ograniczeń,
niż ja z powodu pandemii.

To, że moi rodzice przeżyli wojnę (a właściwie to dziadkowie i ojciec,
bo mama była już powojenna) - to akurat żaden argument. Mieli szczęście,
bo miliony wojny nie przeżyły.

Nie mogę mieć pewności, choć ja i moje dzieci mamy być może duże szanse,
że akurat ja przejdę to łagodnie. A nawet jeśli, to - w imię tych,
którzy z dużym prawdopodobieństwem przejdą covid ciężko - co mi szkodzi
dostosować się do pewnych ograniczeń? Mało to mam domowych rozrywek?

/sorry za cytowanie, ale gdzieś wcięło wątek/

Ewa

nieprzeczytany,

za Wiaterem
Zbigniew Stonoga
"MICHAŁ, kpiarz"
PEŁNIA W BYKU 31.10.2020 ?rewolucja kobiet?
Slyszeliscie?