PO Bulu!

51. Data: 2015-05-25 18:26:49

Temat: Re: PO Bulu!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 16:00:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ja tez. Ale akurat wałek frankowy z czytaniem umów nie miał nic wspolnego.
> A to ze ty nie jestes za to przeciez nie ma nic do rzeczy.
> Glosowałas za kims, kto miał to w swoim programie, wiec skad teraz te
> opory?

Tłumaczyłam już wielokrotnie, że głosuję na tego kandydata, który ma
wprogramie jakąś część MOICH postulatów i równocześnie MA SZANSE, a nie na
takiego, który ma same moje postulaty i żadnych szans. Rycerza na białym
koniu dla mnie (do głosowania) nie zgłoszono, wienc cza brać co dajom :->ą.

> Co do meritum - ja nie twierdze, ze obiecał te dwie rzeczy jako pierwsze -
> ja po prostu grzecznie pytam :)))

Pytanie "co NAJPIERW" sugeruje dostatecznie jasno "stopień
priorytetowości".
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

52. Data: 2015-05-25 18:32:21

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 13:47, Budzik pisze:
> Użytkownik Piotr Rezmer k...@d...pl ...

> Było sie nie godzic. W koncu ma być prezydentem!

No przecież kampania Dudy, dla PISu z założenia była testem na ile
ludzie kupią oczywiste bzdury. Okazuje się, ze jak człowiek juz nie ma
nic do stracenia to włącza mu się takie myślenie życzeniowe. Takiego
człowieka można już potem poniewierać w nieskonczonosć na zasadzie
"nigeryjskiego łącznika". Tu widzę podobienstwo do Obamy, który tez
naobiecywał ile wlezie nic nie spełnił a i tak go wybrali ponownie z
przytupem. Nagłe odwrócenie to przyznanie się do bycia głupcem. Dlatego
wróżę, ze PIS zainstaluje się we władzach na dłuuugo. Mimo, ze nic nie
spełni z obietnic, bo i po co? Skala obietnic jest tak duża, a w
wyborach parlamentarnych bedzie jeszcze podbita, ze u wyborców powstanie
prosty schemat psychologiczny: jeszcze tylko jedna kadencja, jeszcze
tylko ostatnie złogi po WSI posprzataja i w koncu mnie docenią za
wierność, lojalnosc, niezłomną wiarę.

--
@foe_pl

53. Data: 2015-05-25 18:34:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 17:54:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-25 11:41, obywatel aja uprzejmie donosi:

> Dostaniemy, co chcieliśmy. Jeden emeryturę, innemu przewalutują kredyt,
> jeszcze inny nie będzie musiał pytać "jak żyć?"

> Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

A ja MOŻE nie zrezygnuję z ti-wi? kto wie?
;-PPP

54. Data: 2015-05-25 18:36:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 17:57:05 +0200, Chiron napisał(a):

> Nagle okazało się, że to on zasponsorował Majdan

..po to, aby wyłoniły się tam osoboowści opozycyjno-przywódcze, bo łatwo je
wtedy ściąć zawczasu, zanim to one co do czego...

55. Data: 2015-05-25 18:46:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 17:43, Ikselka pisze:

> Moje samobójstwo z odstawienia? - nie zagraża, stan depresyjny to ja miałam
> jakieś 15 lat (a moze wiecej) temu, już nawet nie pomnę 3-)

a ja sie czasem dziwie innym ludziom :))))

--
gazebo

56. Data: 2015-05-25 18:51:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 18:46:58 +0200, gazebo napisał(a):

> a ja sie czasem dziwie innym ludziom :))))

Jeszcze?
:->

57. Data: 2015-05-25 18:56:19

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 18:51, Ikselka pisze:

> Jeszcze?
> :->

jakby tu ci powiedziec, w zdrowym ciele zdrowy duch

--
gazebo

58. Data: 2015-05-25 19:00:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 18:56:19 +0200, gazebo napisał(a):

> jakby tu ci powiedziec, w zdrowym ciele zdrowy duch

Żebyś się nie zdziwił za bardzo.

59. Data: 2015-05-25 19:00:32

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Pytanie "co NAJPIERW" sugeruje dostatecznie jasno "stopień
> priorytetowości".

Mastalerek juz powiedział.
Kwota wolna i wiek emerytalny - co prawdaj uz nie według postulatów
przywrocenie tego sprzed zmian a jedynie zmiana na podstawie 40-letniego
stazu ale kto by sie przejmował. :)

60. Data: 2015-05-25 19:09:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 17:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-25 11:41, obywatel aja uprzejmie donosi:

> Dostaniemy, co chcieliśmy. Jeden emeryturę, innemu przewalutują kredyt,
> jeszcze inny nie będzie musiał pytać "jak żyć?"

No i chyba wróci co nieco do Polski.

Ewa

Tragedia. Akt pierwszy
No i już podają wyniki