PO czym POznac idiote [diagnostyka]

111. Data: 2019-12-10 16:34:55

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 13:02, m...@g...com pisze:
> Jesteś przykładem na porażkę służby zdrowia tego kraju.
> To co piszesz wyraźnie wskazuje na to, że potrzebujesz natychmiastowej
> pomocy psychiatrycznej. Mam nadzieję, że stanie się to zanim ci się
> pogorszy i odwalisz jakiś numer, po którym ktoś ucierpi.
> Powinieneś sam się zgłosić do jakiegoś lekarza.
> ---
> Nie wiedziec czemu Kwiat sam brzmisz jakbys byl na skraju paniki ;P
> sPOkojnie -wszystko sie (z Bogiem) dobrze ulozy! ;)))

ile razy mam przypominac, ja jestem Bogiem

--
gazebo

112. Data: 2019-12-10 16:37:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

dajesz mi tak rozne skojarzenia, dziekuje: https://youtu.be/wRNf-iusDCU

--
gazebo

113. Data: 2019-12-10 16:39:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 09:04, Kviat pisze:

> A do kogo byli podobni przed wymyśleniem Chrystusa?
> I do kogo są podobni tam, gdzie chrześcijanie jeszcze nie dotarli ze
> swoimi brudnymi butami?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
nie zapominaj, ze on zyl duzo przed nami, tylko tak z glupia frant sie
ujawnil, trzeba bylo sklocic pare narodow no to mu sie udalo

--
gazebo

114. Data: 2019-12-10 16:44:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 10:41, Trybun pisze:

> Wiem, ale właśnie takie pospekulowanie od czasu do czasu najlepiej
> pozwala ocenić szerokość horyzontów adwersarzy. Stawianie znaku pewności
> o kształcie ziemi bo taka jest przyjęta norma, akurat zupełnie nie
> pasuje do TEJ grupy.

to cos zeby pasowalo, wiek mi szwankuje to pozwolilem sobie palec w
tylek wsadzic lekarce, i calkiem dobrze sie z tym czuje, jeszcze raz i
pomysle o wstapieniu do LGBT, a jak zapytalem jak ja sie wytlumacze z
ogolonych piersi mojej ukochanej przy EKG to sie pani przestraszyla, to
juz pozartowac nie wolno? faktycznie cos sie z tym swiatem porobilo,
dystans, dystans to jest dobra rzecz, i do choroby, i do fanaberii czy
nieprzymierzajac fanatyzmu Kaczynskiego

--
gazebo

115. Data: 2019-12-10 18:38:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 14:17, m...@g...com pisze:

> [...]
> swoimi brudnymi butami?
> ---
> Chrystus nie zostal "wymyslony" tylo "zrodzony" jako Syn (Logos)

Nie. Ze zwykłego ojca.

> "Bog z Boga, Swiatlosc ze Swiatlosci, Bog Prawdziwy z Boga Prawdziwego" ;)

Jacyś ludzie nazwali go bogiem i napisali to w książce. I co z tego? Nie
on pierwszy i nie ostatni.

> "Jest Pierworodnym wobec wszelkiego stworzenia" czyli Czlowieka rowniez :)

Zmyślasz. Przed nim ludzie też się rodzili.

> Chrzescijanie dotarli juz wszedzie,

Na szczęście nie.
https://natemat.pl/255807,amerykanin-john-chau-ktory
-chcial-nawracac-dzikie-plemie-zostal-zabity

A tam gdzie dotarli to narobili syfu (i nadal robią).
https://www.newsweek.pl/swiat/spoleczenstwo/kosciol-
przeprasza-za-udzial-w-ludobojstwie-w-rwandzie/h1sng
tg

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/16842
14,1,kosciol-katolicki-rwandy-przeprasza-za-wspoludz
ial-w-ludobojstwie-w-1994-r.read

Inne, niezliczone przykłady, znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

116. Data: 2019-12-10 18:44:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 11:41, Trybun pisze:

> Stawianie znaku pewności
> o kształcie ziemi bo taka jest przyjęta norma

Przewidujesz, że zmieni kształt?
No może kiedyś zmieni, jakaś asteroida walnie czy coś...

Obecnie pewność o kształcie Ziemi nie wynika z tego, że ktoś to sobie
wymyślił i ustanowił normę.

Albo znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

117. Data: 2019-12-10 23:28:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "Jest Pierworodnym wobec wszelkiego stworzenia" czyli Czlowieka rowniez :)

Zmyślasz. Przed nim ludzie też się rodzili.

Normalnie jak ze slepym o kolorach kwiatow ;P
W zadnej z POwyzszych kwestii nie masz racji.
Przyjmij to do wiadomosci jesli POtrafisz.
Wiecej dzis z Ciebie nie da sie wykrzesac ;)))

118. Data: 2019-12-10 23:34:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ja jestem Bogiem
---
nareszcie sie przyznales!
Gdzie ta karetka? ;P
"Obecnie jestesmy Dziecmi Bozymi ale jeszcze sie nie ujawnilo kim bedziemy" ;)

119. Data: 2019-12-10 23:56:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 23:28, m...@g...com pisze:

> [...]
>
> Na szczęście nie.
>
> ---

> W zadnej z POwyzszych kwestii nie masz racji.

Nie. To ty nie masz racji.
Ja mam dowody na to co piszę. Ty nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

120. Data: 2019-12-11 01:09:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 16:34:57 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> ile razy mam przypominac, ja jestem Bogiem

uświadom to sobie, sobie ;)

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]