PO czym POznac idiote [diagnostyka]

31. Data: 2019-11-28 12:05:44

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 17:03, gazebo pisze:

> sprobuj napisac cos na p.s.uzaleznienia albo p.h.polszczyzna, pierwsza
> jest moderowana i swiat o niej zapomnial, z drugiej ludzie zrezygnowali

Prawdę pisząc pl. polszczyzna nie jest potrzebna,  i na każdej innej
grupie można o złożoności polskiej mowy podyskutować. Jednym słowem już
na pierwszy rzut oka widać że usenet jest za bardzo rozrzucony na
selekcjonowane grupy. Być może i za tego sprawą ma coraz większe
problemy z frekwencją.

32. Data: 2019-11-28 13:46:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No i się wyjaśniło dlaczego nie potrafisz nauczyć się cytowania ;P
---
https://www.dobreprogramy.pl/Odwiedz-Internet-z-inne
go-wymiaru-Usenet-i-grupy-dyskusyjne-w-2018-roku,New
s,86634.html

33. Data: 2019-11-28 16:16:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 12:04, Trybun pisze:

> Indoktrynacja darwinistów właściwie wyklucza każdą merytoryczną
> dyskusję.

To nie jest prawda.
Religiantów wkurza to, że nie potrafią skonstruować bardziej spójnej,
opartej na faktach naukowych koncepcji. Religianci kompletnie nie
rozumieją co to jest nauka i jak działa.
Naukowcy jak najbardziej zmieniają zdanie, ale potrzebne są do tego
merytoryczne argumenty, a nie kreacjonizm czy inne wymysły, które nie
mają potwierdzenia w rzeczywistości.

> Np wyrazisz swoje zdanie natychmiast zostaniesz zarzucony górą
> linków do  teorii/opinii ich mentorów.

Bo nauka, to nie jest kwestia czyjegoś zdania.
Jeżeli ktoś swoje zdanie opiera nie na dowodach, lecz wymysłach (czy
wręcz na negowaniu faktów), to trudno kogoś takiego traktować poważnie.
Takiego kogoś wysyła się do szkoły.

> Tak więc każdy, za wyjątkiem
> nich jest pożądany na grupie.

Religianci nigdy nie lubili naukowców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2019-11-28 16:35:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 13:46, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> https://www.dobreprogramy.pl/Odwiedz-Internet-z-inne
go-wymiaru-Usenet-i-grupy-dyskusyjne-w-2018-roku,New

Co tylko udowadnia, że nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz :)

Gdzieś ty tam wyczytał, "To ty nie wiesz ze od kilku ladnych lat caly
usenet siedzi zawlaszczony na serwerach googla?!?"

LOL :):)

Czytaj do skutku, aż zrozumiesz:
"funkcjonująca całkowicie poza przeglądarką internetową, która w ogóle
nie jest jej potrzebna."

"Usenet to sieć serwerów NNTP, synchronizujących swój stan w czasie
niemal-rzeczywistym."

"Grupy Google nie są indeksowane w czasie rzeczywistym i nie zawierają
wyszukiwarki, ale to zupełnie zrozumiałe - Usenet jest za ciężki, nawet
jak na normy Google. Ponadto, całkiem spora część Usenetu nie jest
zmapowana do przeglądarki Google Groups."

I przy okazji całkiem słuszna diagnoza:
"Niestety, przypadek pl.soc.psychologia pokazuje, że należy koniecznie
stronić od wszystkich nauk społecznych, a pl.soc.prawo był jedynie
aberracją i wyjątkiem."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2019-11-28 18:13:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2019 o 11:05, Trybun pisze:

> [...]
> na pierwszy rzut oka widać że usenet jest za bardzo rozrzucony na
> selekcjonowane grupy. Być może i za tego sprawą ma coraz większe

nie przegapiles czegos? ta akurat grupa, php mam na mysli, za swojej
swietnosci posiadala wypowiadajacych sie profesorow i doktorow,
jezykoznawcow, lingwistow, podobnie bylo na psp, nie zapomne pewnego
archeologa o specjalizacji kultoroznawstwo jak pisal o Japonii, badz
innego czlowieka wyjasniajacego dlaczego wiecej idiotow jest wsrod
mezczyzn, co zostalo? sciepa? moze motoryzacja, dawno tam nie zagladalem

--
gazebo

36. Data: 2019-11-28 18:15:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2019 o 17:13, gazebo pisze:

> [...]
> innego czlowieka wyjasniajacego dlaczego wiecej idiotow jest wsrod
> mezczyzn, co zostalo? sciepa? moze motoryzacja, dawno tam nie zagladalem

zapomnialbym, pl.soc.prawo? jest tam cos wartego do czytania?

--
gazebo

37. Data: 2019-11-28 18:20:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2019 o 17:15, gazebo pisze:

> zapomnialbym, pl.soc.prawo? jest tam cos wartego do czytania?

badz na historii?

--
gazebo

38. Data: 2019-11-28 18:52:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 23:52, m...@g...com pisze:

> co ty mi tu o muchach?
> --
> raczej o włatcach móch ;P

'Nuż w bżuhu', tak to powinno sie akcentowac, przepraszam
--
gazebo

39. Data: 2019-11-28 19:00:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 18:15, gazebo pisze:

> zapomnialbym, pl.soc.prawo? jest tam cos wartego do czytania?

To zależy co uważasz jako wartość.

Pozdrawiam
Piotr

40. Data: 2019-11-28 19:16:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2019 o 18:00, Kviat pisze:

> To zależy co uważasz jako wartość.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

bylo kiedys bardzo duzo informacji w ramach zmian dotyczacych
szkolnictwa, obowiazkow nauczycieli, teraz nie wiem, zreszta nie tylko
szkolnictwa, pamietam takie kuriozum, kobieta zgwalcila mezczyzne,
zostala osadzona, i tyle, on placil alimenty bo to byl owoc jej gwaltu

--
gazebo

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]