[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

261. Data: 2007-11-08 13:46:26

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl>
> napisał w wiadomości news:fgv182$1d9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Poza tym rozwój zawodowy to często właśnie zmiana kwalifikacji. Nie
> tylko, jak się wydaje co poniektórym, awans z szyszkownika na
> nadszyszkownika.

To ja jestem nad wyraz rozwinięta zawodowo :), bo mam trzy zawody i jeszcze
pracuję w instytucji finansowej, która nijak się ma do moich kwalifikacji
zawodowych (tzw. wyuczonych) :P
Teli - wszechstronna ;)

262. Data: 2007-11-08 13:46:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:

> się w niej pojawiły. Między innymi wyjazdy na wymianę do zaprzyjaźnionej
> szkoły w Anglii.

Nie rozśmieszaj mnie, Teli. Takie wyjazdy językowe organizowane są od
dawna, przynajmniej jak ja pracowałam 7 lat temu, to już były i nie ma w
tym nic odkrywczego. Mówiłam, że dużo zależy od dyrekcji.

Pozdrawiam
Ewa

263. Data: 2007-11-08 13:48:41

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A jak proponujesz? Lejkiem?

łyżeczką - jest delikatniej.
Teli ligt.

264. Data: 2007-11-08 13:49:41

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Mylisz pojęcia. to z obiektywnością nie musi mieć wspólnego.

Co? słowo "tendencyjny"?, czy wypowiedzi nauczycielek?
Teli.

265. Data: 2007-11-08 13:50:41

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Obiektywna ocena nie ma nic wspólnego z powodami lub ich brakiem

Ha, poczytaj ten flejmik jeszcze raz ;)
Teli.

266. Data: 2007-11-08 13:51:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv0ed$rs1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Trudno mi dyskutować z rzeszą nauczycieli szkół państwowych.

NIE JESTEM RZESZĄ!!!
Ale znam realia :-P

> Ja jestem generalnie za prywatyzacją wszelkich państwowych instytucji, bo
> jak coś jest państwowe to równa się niczyje i jest, bo jest, ale nikt się
> tym specjalnie nie zajmuje.

Hm... Wszystkich wszystkich?

> Rozumiem doskonale szkoły prywatne, że zatrudniają na 10 miesięcy, bo w
> sumie po co mają ponosić ogromne koszty przez 2 miesiące? Wcale nie chodzi
> o łatwość zwolnienia pracownika tylko o koszty właśnie.

Wynagrodzenie za przepracowany czas jest takim samym kosztem jak i to
wypłacone za urlop.

> Założę się, że każda z wypowiadających się tutaj nauczycielek wolałaby w
> ten sposób rozwiązywać problem zbędnych kosztów, gdyby miała swój biznes.
> Gdyby nie strasznie wysokie koszty zatrudnienia pracownika to w/w sytuacji
> by nie było.

Byłyby inne.

> Nie jest to dla mnie umniejszenie szkole prywatnej raczej plus za
> rozwiązywanie problemów zbędnych kosztów. Nauczyciele zatrudniaąc sie w
> takich szkołach mają świadomość tego na co się godzą i robią to mimo
> wszystko, więc o co chodzi?

Może nie mają innego wyjścia?
W mojej wsi prywatne szkoły szukają nauczycieli częściej i dłużej. Prawda że
dziwne? W mojej wsi również nauczyciele szukający pracy wolą jednak
państwowe. Prawda że dziwne? Jacyś się decydują, i wcale niekoniecznie z
powodu, ze im prywaciuch zapewni maksymalny rozwój czy niesamowitą kasę.
Najczęściej się decydują Ci, co nie mają możliwości czy kwalifikacje nie są
porażające, by uczyć w państwowej. Dziwne, prawda?

Qra, dziwnyyy jest teeen świaaaat [na znaną melodię]

267. Data: 2007-11-08 13:52:17

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:

> a Ty czytać umiesz ?

Umiem i wnioskować też. To, że nie miałaś piątek może oznaczać, że miałaś
czwórki, a w rzeczywistości zasługiwałaś na dwójki :)
Teli.

268. Data: 2007-11-08 13:53:34

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Oni akurat są bardzo przeciwni niesprawiedliwości społecznej w postaci
> uczęszczania do _lepszej_ prywatnej szkoły.

A PiS jest pro-prywatną partią?
Teli.

269. Data: 2007-11-08 13:54:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv398$8ie$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, chyba, że mówisz o 2 miesiącach urlopu, który mają nauczyciele - to
> tak.

A wiesz, że to jest ich jedyny urlop? Że sobie nie mogą na wyjazd w
listopadzie na Seszele wziąć, bo taka ich naszła ochota?

Qra

270. Data: 2007-11-08 13:54:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:

> złe. Wiem, że nauczyciele mają tam mniejsze możliwości niż w szkołach
> prywatnych, a dyrekcja związane ręcę.

Jakie związane ręce? O czym koleżanka pisze tu w ogóle? To właśnie
szkoła prywatna często ma związane ręce, bo jak postawi złe oceny albo
nie przyjmie w naborze odpowiedniej ilości uczniów, to nie poradzi sobie
finansowo. A państwowa zawsze sobie poradzi, o ile nie zrobią jakiejś
reformy znowu. Pewnie, że są szkoły prywatne, które nie mają takich
problemów, ale obserwując wrocławską rzeczywistość jest ich
nieporównywalnie mniej, właściwie to są jednostki cieszące się renomą od
lat (nawet głębokiego socjalizmu). Ja bym się bała posłać dziecko do
szkoły, której byt może okazać się zagrożony.

A tak BTW, to powiedz, czy ci Twoi koledzy-nauczyciele stali się o niebo
lepszymi nauczycielami z chwilą zmiany pracy? W szkołach prywatnych i
państwowych uczą tacy sami nauczyciele, uśredniając oczywiście.
Uczniowie mogą być najwyżej lepiej dobrani, bo z lepiej sytuowanych rodzin.

Pozdrawiam
Ewa

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.