POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

31. Data: 2001-10-12 09:20:19

Temat: Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)
Od: "Maras" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie mialo

Jedyne co mi wiadomo, to mozliwosc w sieciach cyfrowych przelamywania
blokady identyfikacji dzwoniacego. Przysluguje to wymienionym wyzej
sluzbom... wtedy wystarczy miec zwykly aparat ISDN, choc najlepiej polaczony
z baza numerów.

P.S.
Przez pomylke wyslalem poprzednio ta wiadomosc tylko do Piotra. Dostalem na
nia odpowiedz, ale nie czuje sie upowazniony aby ja cytowac... moze Piotr
odpisze.

32. Data: 2001-10-12 10:04:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Oct 2001, Maras wrote:

> [...]
> blokady identyfikacji dzwoniacego. Przysluguje to wymienionym wyzej
> sluzbom... wtedy wystarczy miec zwykly aparat ISDN, choc najlepiej polaczony

odpowiedz byla taka, ze ktos jeszcze musi takie centrale obslugiwac.
Place personelu "logistycznego" w tzw. nomenklaturze anglosaskiej
paramedics ustala sie wg. placy lekarzy a to znaczy, ze informatyk
po studiach dostalby ok. 800 zl/miesiecznie. Absolwenci wiec
obu ksztalcacych informatykow wydzialow torunskiego uniwersytetu
ida na pniu np. do Lucent Technologies, bankow itp. Kto zostaje
chetny do pracy za taka place - don't ask me.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

33. Data: 2001-10-12 11:50:40

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dawno dawno temu, kiedy o komorkach nikt jeszcze nie slyszal, identyfikacja
dzwoniacego dowcipnisia odbywala sie nastepujaco: po odlozeniu sluchawki
dzwonilo sie z DRUGIEGO aparatu pod numer nie pamietam juz jaki, ale tam ładna
pani sprawdzala, kto ostatni dzownil na nasz numer - dzialalo to na kazdym
numerze, obojetnie analog czy cyfra (bo nawet cyfrowych centralek nie bylo...)

> [...]
> ida na pniu np. do Lucent Technologies, bankow itp. Kto zostaje
> chetny do pracy za taka place - don't ask me.

place owszem, straszne - ale dzieki temu sluzba zdorwia 'publiczna' ma
najgorszych informatykow jakich moze miec - z reguly to tylko 'maniacy',
samouki, niezadko bez wyzszego wyksztalcenia (a tak naiwasem mowiac: po co
informatykowi - adminowi sieci itp wyzsze wyksztalcenie???) pracujacy dla
hobby...

pozdrowienia

adam

34. Data: 2001-10-15 09:38:08

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik <a...@p...onet.pl:

> [...]
kazdym
> numerze, obojetnie analog czy cyfra (bo nawet cyfrowych centralek nie

Przykro mi ale opowiadasz jakieś bajki.

--
pozdr
Gregg

35. Data: 2018-03-19 18:13:27

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

3 stycznia wezwałem pogotowie do mojej Mamy bo miała wzody na pośladku jak
przyjachało pogotowie to wulgarnie zachowli się do mojej Mamy gdzie to zgłosiś i czy
iść z tym do sądu bo teraz jest w spiączce farmologicznej ju 3 miesiące po 4
operacjach co robic proszę dać znać mój mej l...@g...com

36. Data: 2018-03-19 19:40:04

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zgłosiś i czy iść z tym do sądu bo teraz jest w spiączce farmologicznej ju
>3 miesiące po 4 operacjach co robic proszę dać znać mój mej

A na co liczysz? Jakie masz dowody?
Na pszepraszam? Szkoda życia. Na odszkodowanie? A masz jakieś dowody?

NFZ na wszystkie skargi odpowieda odmownie, nawet jak np nagrasz wizytę - ja
tak miałam - lekarka ni z gruszki ni z pietruszki zażuciła mi branie
narkotykuw i straszyła, że mi zepsuje opinię. W tej samej wizycie kłamała co
do wyniku badań , kturyh nie pokazała. Zaleciła skierowanie do specjaliste
identyczne na jakiej podstawie mnie pszyjeła....
I NFZ uznał , że wszystko jest ok. A Ministerstwo Zdrowia, że pszekroczyłam
prug gabinetu, więc wizyta jest zaliczona.
Jak hcesz odreagować podpisz moją petycję o likwidację Ministerstwa Zdrowia
pisaną w ortografi tradycjnej:
można się tu podpisywać - oczywiście tylko "mejlowo".
http://www.petycje.pl/petycja/12970/petycja_o_likwid
acje_ministerstwa_zdrowia.html

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Badanie elektrofizjologiczne z ablacją RF
Problem z ziewaniem
badanie MCG lub HCG
Suplementacja.
Szary nalot na jezyku. Dlaczego?