POLECAM BARDZO

1. Data: 2003-04-19 21:40:03

Temat: POLECAM BARDZO
Od: "Marr23" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam zakup produktów tej firmy - ja kupiłem i mój dom zmienił swój wygląd
zarówno zewnątrz jak i wewnątrz www.republika.pl/figury_ogrodowe

2. Data: 2003-04-19 21:54:08

Temat: Re: POLECAM BARDZO
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7sfmc$2l7$1@atlantis.news.tpi.pl Marr23
<m...@o...pl>napisał(a):

> Polecam zakup produktów tej firmy - ja kupiłem

Hejka. Marr jesteś kochany :-) Zawsze, jak bedę mial chandrę, to sobie
zajrzę na Twoja stronę.
Pozdrawiam ślycznie Ja...cki

Z głowy... Kto twierdzi, że wszyscy kłamią, sam musi kłamać.

3. Data: 2003-04-19 22:35:23

Od: "marr23" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty DIRKO naprawde jesteś idiota albo tak bezczelny. Jeżeli na drugi raz
zamierzasz kogos nazwać kłamcą czy coś podobnego to się zastanów. Ja czytam
to piąty raz ten Twój bezsensowny zapis i nie potrafię powiedzieć o co ci
chodzi że nazywasz kogoś kłamcą.
Czy jestes jakiś ograniczony czy też tak sobie cwaniakujesz i się zgrywasz
udając ważnego czy coś takiego. Radzę udać się do psychiatry lub coś
takiego. Byc może to schizofrenia paranoidalna..........

4. Data: 2003-04-19 22:47:29

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widzę Dirko ponuro Twoją przyszłość.Poproszę grupowego
jasnowidza-Czarnowidza,czy Twa sytuacja jest aż tak
beznadziejna.

Panu od figur współczuję,że trafił na takiego typka:(

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-04-19 23:52:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"marr23" <m...@o...pl> wrote in message news:b7siu1$dn9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> to piąty raz ten Twój bezsensowny zapis i nie potrafię powiedzieć o co ci

Dlaczego uwazasz, ze "zlota mysl", juz po podpisie, mialaby
sie odnosic do Ciebie?

Natomiast ze swoim spamem nie trafiles najlepiej, bo wyroby
typu reklamowanego przez Ciebie sa na tej grupie na ogol
przedmiotem kpin.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-04-20 01:43:29

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam zakup produktów tej firmy - ja kupiłem i mój dom zmienił swój
wygląd
> zarówno zewnątrz jak i wewnątrz www.republika.pl/figury_ogrodowe

Nie masz jakichś innych figur?
W moim wieku ,w ogrodzie, to nie przystoi....

Moon

7. Data: 2003-04-20 05:30:59

Temat: Re: POLECAM BARDZO -SPAM
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:b7siu1$dn9$...@a...news.tpi.pl,
marr23 <m...@o...pl> napisał : , a ja odpowiadam :
> [...]
> zgrywasz udając ważnego czy coś takiego. Radzę udać się do psychiatry
> lub coś takiego. Byc może to schizofrenia paranoidalna..........

Jak rozumiem chciałeś zdobyć tu klientów pisząc swój pierwszy post .
NAtomiast Tój powyższy post udowadnia,że oprócz kultury osobistej brak
Ci także inteligencji. Myślisz,że ktokolwiek z tej grupy zainteresuje
się stroną , którą reklamuje człowiek wyzywający innego słowami :idiota
,bezczelny , ograniczony i schizofrenia ?

I dalej to już nie do Ciebie tylko tak ogólnie .
Doszedłem do wniosku ,że najgorszą rzeczą jaką można zrobic to
powiedzieć kłamcy,że jest kłamca , idiocie że jest idiotę , a chamowi że
jest chamem .Prawie na pewno spotkamy się z gwałtownym wybuchem i
wyzwiskami - te osobniki po prostu nie rozumieją co się do nich mówi lub
pisze . Czasem muszą czytać aż pięć razy dane zdanie i dalej nic nie
rozumieją .Dlatego polecam na przyszłość nie trwonić sił na naprawianie
świata i poprawianie ludzi . Oni się nie zmienią - no chyba,że przeżyją
coś w rodzaju katharsis ,ale to bardzo rzadka sprawa.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

8. Data: 2003-04-20 08:16:45

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marr23" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udając ważnego czy coś takiego. Radzę udać się do psychiatry lub coś
> takiego. Byc może to schizofrenia paranoidalna..........

Oj Marr, Marr ...marrne Twoje szanse na tej grupie. Lepiej sie tu więcej nie
pojawiaj bo ani Twoje towary ani tym bardziej sposób bycia nie będzie tu
mile widziany.

Dziadek

9. Data: 2003-04-20 08:34:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7tbk2$cg3$1@nemesis.news.tpi.pl Too Old
<t...@t...pl> napisał(a):

> Jak rozumiem chciałeś zdobyć tu klientów pisząc swój pierwszy post .

Hejka. Na marginesie. W piatek w TVP3 oglądaliśmy film Andrzeja
Barańskiego "Dwa Księżyce". Henryk Bista w kapitalnej roli Żyda Mistika
pokazał, jak musiał zabiegać przedwojenny kupiec, aby osiagnąć swój cel.
Niesamowite. :-)
Żeby nie było całkiem NT, to był też w tym filmie wątek o niemożności
rozstania się ze starym sadem, ogrodem i domem.
Pozdrawiam filmowo Ja...cki

10. Data: 2003-04-20 11:51:56

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawiaj bo ani Twoje towary ani tym bardziej sposób bycia nie będzie tu

"Dziadku drogi dziadku..." po powrocie z przymusowego:) urlopu
idziesz jak burza z piorunami he,he,he.

Pozdrawiam Anastazy

Kominki ogrodowe
Liliowce na Święta