Re: POLSCY producenci.

Data: 2000-03-01 07:29:34
Temat: Re: POLSCY producenci.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski)

>Jeśli nie umiesz zapewnić im jak najszybciej odpowiedniego podłoża i
>łagodnego przejścia do uprawy we wnętrzach w pełni sezonu grzewczego - to
>nikt nikogo siłą nie zmusza do zakupów.

Nie jestem obronca hipermarketow,po prostu sie pytam.
Myslalem o tych gdzie rosliny stoja na dworze.Ich nie trzeba chyba hartowac.
W p-tach ogrodniczych tez nie wiemy co maja w doniczkach.
Rzadko tam kupuje ale trafiaja sie rosliny inne od ogrodniczej sztampy.
Pozdrawiam
Jurek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl