Re: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???

Data: 2003-07-30 11:56:40
Temat: Re: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???
Od: "Habeck" <h...@N...pl>

> Witam,
>
> Walcze z ta przypadloscia i nic nie pomaga, ani pumeks, ani tarka, ani
masc
> na odciski. BLAGAM o jakies dobre i sprawdzone rady, kosmetyki, metody, bo
> moje stopy chyba juz nigdy nie beda przypominac niemowlecych:( O dziwo
moja
> siostra nie ma takich problemow, a ja juz chodzic nie moge przez te
> stwardniala skore:(((((

Wszystkie rady fajne, ale... nie lepiej chodzić w dobrych, wygodnych butach?
Nie to żebym się śmiał... Ja nie mam problemów ze stopami (pewnie jak
większość facetów).
Moja żona kilka lat temu przerzuciła się na wygodne buty i kłopoty z
nagniotkami, odciskami (jak je zwał, tak je zwał) się skończyły.

Habeck