Re: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???

Data: 2003-07-30 22:35:39
Temat: Re: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???
Od: Rasmi <r...@z...dhs.org>

madejka wrote:

> Walcze z ta przypadloscia i nic nie pomaga, ani pumeks, ani tarka, ani
> masc na odciski. BLAGAM o jakies dobre i sprawdzone rady, kosmetyki,
> metody, bo moje stopy chyba juz nigdy nie beda przypominac niemowlecych:(

W aptece mozna kupic Acerin - plyn do usuwania odciskow i zgrubialej skory.
Kosztuje pare zlotych. Naklada sie go pedzelkiem na odcisk po uprzednim
namoczeniu (15 - 30 min) i osuszeniu nog. Powtarza sie to przez kilka dni a
nastepnie ponownie nalezy wymoczyc nogi i zdjac odcisk. Dokladny przepis
jest na opakowaniu. Kilka lat temu przepisala mi to dermatolog, ale wtedy
plyn ten robiono w aptece, teraz jak widze jest juz gotowy w sprzedazy.
Dziala tak samo i jest skuteczny. Mi pomogl.

Rasmi