POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???

1. Data: 2003-07-29 14:09:20

Temat: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???
Od: "madejka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Walcze z ta przypadloscia i nic nie pomaga, ani pumeks, ani tarka, ani masc
na odciski. BLAGAM o jakies dobre i sprawdzone rady, kosmetyki, metody, bo
moje stopy chyba juz nigdy nie beda przypominac niemowlecych:( O dziwo moja
siostra nie ma takich problemow, a ja juz chodzic nie moge przez te
stwardniala skore:(((((

Pozdrawiam,

Aga

1. Data: 2003-07-29 14:51:07

Temat: Re: POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madejka" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam,
>
> Aga
>
> Sprobuj kremów zmieczkaczjących i nawilżających do stóp np. Avon albo
Scholla. Mam krem z Avonu i jest odsc dobry.Mam podobny problem tyle że
chyba nie w takim stopniu co Ty. Krem i codzienne "pumeksowanie" w moim
przypadku wystarczają.

1. Data: 2003-07-29 17:11:25

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jul 2003 16:09:20 +0200, madejka wrote:

> [...]
> moje stopy chyba juz nigdy nie beda przypominac niemowlecych:( O dziwo moja
> siostra nie ma takich problemow, a ja juz chodzic nie moge przez te

Nie wiem, czy już tego próbowałaś, ale mi pomógł żel Scholla SEAL & HEAL.
Kapiesz kropelkę na taki nagniotek i czekasz ok 1 minutkę, żeby wyschło,
bo po wyschnięciu robi sie takie trochę sztywne.
(Ja używałam wieczorem i było sobie na mojej stopie całą noc)Potem
odrywasz i po sprawie. Wszystko, czego chciałam się pozbyć zniknęło
całkiem po
około 3 użyciach:)))
Tubka ma 5 ml, ale starcza na bardzo długo. Na tyle długo, że nie pamiętam
ile kosztowało:)

Pozdrawiam - Agata

1. Data: 2003-07-30 10:38:18

Od: s...@w...pl (tas) szukaj wiadomości tego autora

porT Tatry ::> | newsporT | http://witojcie.com/info

1. Data: 2003-07-30 11:56:40

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moja
> siostra nie ma takich problemow, a ja juz chodzic nie moge przez te

Wszystkie rady fajne, ale... nie lepiej chodzić w dobrych, wygodnych butach?
Nie to żebym się śmiał... Ja nie mam problemów ze stopami (pewnie jak
większość facetów).
Moja żona kilka lat temu przerzuciła się na wygodne buty i kłopoty z
nagniotkami, odciskami (jak je zwał, tak je zwał) się skończyły.

Habeck

1. Data: 2003-07-30 22:35:39

Od: Rasmi <r...@z...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

madejka wrote:

> Walcze z ta przypadloscia i nic nie pomaga, ani pumeks, ani tarka, ani
> masc na odciski. BLAGAM o jakies dobre i sprawdzone rady, kosmetyki,
> metody, bo moje stopy chyba juz nigdy nie beda przypominac niemowlecych:(

W aptece mozna kupic Acerin - plyn do usuwania odciskow i zgrubialej skory.
Kosztuje pare zlotych. Naklada sie go pedzelkiem na odcisk po uprzednim
namoczeniu (15 - 30 min) i osuszeniu nog. Powtarza sie to przez kilka dni a
nastepnie ponownie nalezy wymoczyc nogi i zdjac odcisk. Dokladny przepis
jest na opakowaniu. Kilka lat temu przepisala mi to dermatolog, ale wtedy
plyn ten robiono w aptece, teraz jak widze jest juz gotowy w sprzedazy.
Dziala tak samo i jest skuteczny. Mi pomogl.

Rasmi

jaki podkład?
Krem Denergie Nivea Visage -pytam
GDZIE orginalne perfumki taniej?