Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Data: 2020-04-21 16:47:53
Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Kviat

W dniu 21.04.2020 o 14:31, Trybun pisze:

> A właśnie że był! Latający IŁ,

No i?

> zagadkowa mgła,

Jaka kurwa zagadkowa mgła? Mgły nigdy nie widziałeś?
I zdecyduj się, skoro zagadkowa, to jakim cudem jest dowodem?

> utajnienie skrzynek, -
> czarnych skrzynek,

O czym ty bredzisz?
Pewnie wyczytałeś jakieś bzdury na jakimś spiskowym prawackim portalu i
pomyliłeś czyjeś brednie i domysły z dowodami.

> brak woli zwrotu wraku..

No i?
Mogą mieć setki tysięcy powodów, np. taki, że ten twój ukochany Putin,
ostoja łagodności i pokoju na świecie, baranek boży krzywdzony przez
złych imperialistycznych Amerykanów, zwyczajnie ma wyjebane na gówno
znaczącą w świecie Polskę i mu się nie chce pierdołami zajmować, albo po
prostu nie lubi Polaków i robi im na złość, bo lubi robić komuś na złość.

Jeżeli to jest dla ciebie dowód na zamach, to musisz być zdrowo
pierdolnięty.

> Jakie do diabła jeszcze ci
> potrzebne dowody?

Chociaż jeden. JEDEN wystarczy.
To co podałeś, to nie są dowody na zamach. To tylko pokazuje, kolejny
raz, że kompletnie nie masz pojęcia co znaczy słowo dowód.

> Miotanie się p Antoniego też mają swoją wymowę.

Oczywiście. Ale to właśnie argument przeciwko zamachowi, bo gdyby miał
chociaż jeden dowód, to pokazałby go już dawno.

https://www.taniaksiazka.pl/macierewicz-i-jego-tajem
nice-tomasz-piatek-p-889543.html

Równie dobrze może być na usługach Rosji (tak jak ty, płatny rosyjski
troll, miłośnik Putina), żeby celowo mieszać ludziom w głowach. A że
dodatkowo płacą mu za głoszenie bzdur z podatków Polaków, to będzie
ciągnął ten cyrk jak długo się da.
A tobie ile płacą? Bo to nie jest możliwe, że zdrowy psychicznie dorosły
człowiek nie wiedział co to są dowody.
(Mgła zrobiła zamach? kulsonjapierdolę... serio?)

https://www.radiozet.pl/Motoryzacja/Gesta-mgla-na-au
tostradzie-i-karambol

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr