Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e9a3b0d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9aa6a1$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9b89e1$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9c00bd$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9cc2ab$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9e966f$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9ec0c7$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9ee9b1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9f0916$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9f216d$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Tue, 21 Apr 2020 21:47:57 +0200

W dniu 21.04.2020 o 18:38, Trybun pisze:

> Jesteś aż tak głupi że nie rozumiesz podstawowych pojęć. Jeżeli to nie
> przekracza twoich możliwości intelektualnych

Twój sposób "rozumowania" niewątpliwie przekracza moje możliwości
intelektualne.
I się tego nie wstydzę, a wręcz przeciwnie.

> to zastanów się nad
> znaczeniem słowa "agresja, agresor" i w jakich sytuacjach możesz tego
> używać.

No to mi wytłumacz.
Wierzysz, że był zamach.

Więc kto w/g ciebie przeprowadził ten zamach? Gołąbek pokoju Putin?
Imperialistyczni przedstawiciele zła Amerykanie?

Czy ktoś, kto przeprowadza zamach jest agresorem, czy robi to z miłości
do bliźniego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr