Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PROFANACJA WARTOŚCI - część I
Date: Wed, 24 Sep 2003 09:27:27 +0200
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 37
Message-ID: <bkrh0v$jkj$1@inews.gazeta.pl>
References: <b...@g...h1d5f3ae6.invalid> <bkrfuj$1md$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1064388447 20115 80.55.117.50 (24 Sep 2003 07:27:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Sep 2003 07:27:27 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-User: ed_robak
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:229742
Ukryj nagłówki
Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl>
news:bkrfuj$1md$1@news.onet.pl...
Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
news:bkqj73.3vsbtvl.1@ghost.h1d5f3ae6.invalid...
> ...:
> > [...]
>
> Chyba warto sprostowac (niestety) kilka chorych insynuacji, ktore
> ze swada wyartykulowales w swoich malpich wypocinach. :))
>
> 1. Proponuje abys zapytaj JeT-a skad wytrzasnal termin 'ubrane
> szympansy', bo widac ze nie masz najmniejszego pojecia o
> sprawie, a posuwasz sie do klamstw wokol tej kwestii - pewnie
> wynik ignorancji jak zwykle u Ciebie. ;)
>
> 2. Jesli nie wiesz, chcialbys wiedziec co takiego ktos rozumie
> pod jakims terminem ktorego uzywa, to mozna sprobowac
> zapytac o to.
>
> Mam nadzieje, ze wysilek polegajacy na sformulowaniu pytania
> i wyartykulowanie go nie przekracza mozliwosci Twojego ew.
> potencjalu umyslowego. ;)
>
> O innych sprawach szkoda gadac, bo praktycznie nie ma z kim. ;)
>
> Czarek
nie bardzo rozumiem czy miało to być:
"chuzia na Józia" czy "chajda na Tatara"?
a może "kupom mości panowie"?
{Jagiełło by się ucieszył} (hihihi)
\|/
re:
|