PROSZĘ O POMOC-CIĄŻA-MIĘŚNIAK

1. Data: 2007-04-02 19:21:14

Temat: PROSZĘ O POMOC-CIĄŻA-MIĘŚNIAK
Od: "natahs" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Moja siostra jest w 14 tyg ciąży. W dniu dzisiejszym była na badaniach które
stwierdziły że ma mięśniaka (3,5na 4,35). Poprzednim razem - był 7tydz -
usg nie wykazało nic niepokojącego.Niestety nie jestem w stanie wydobyć z
niej jakich kolwiek informacji - moje pytanie do Was - czy jest jakaś
szansa, że urodzi to dziecko? Czy można to jakoś zoperować w czasie trwania
ciąży? Czy mięśniak zagraża jej życiu?Czy ktoś z was spotkał sie z czymś
takim? Moze ktos w rodzinie miał podobny przypadek?

Jeśli może nam ktoś jakoś pomóc będziemy wdzięczni.
Za wszelkie porady i wskazówki z góry dziękujemy.

Natasza

2. Data: 2007-04-04 15:54:40

Temat: Re: PROSZĘ O POMOC-CIĄŻA-MIĘŚNIAK
Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natahs" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Natasza
>
>Witam!.Moja znajoma ma mięśniaka i niedługo będzie rodzić (w maju).
W.g. lekarza w obecnej chwili nie można usunąć mięsniaka- dopiero po kilku
miesiącach od porodu.
Wskazany poród naturalny- cesarskie cięcie nie rozwiąże problemu, bo nie
można równocześnie usunąć mięśniaka.
Obecnie moja koleżanka nie ma większych problemów z ciążą (właśnie niedawno
skończyła myć okna w domu:)) i do niedawna chodziła do pracy.
Pozdrawiam i życzę siostrze dużo zdrowia i wspaniałego synka lub córeczki
:).
A.

Ołówkowate stolce - czy to rak?
Wybielanie martwego zęba
Koniec z kłopotami -brakiem krwi- przy transfuzjach?
do Casusa prośba wielka/jaskra
JAKIE TABL ANTY NA NADMIERNE OWLOSIENIE U KOBIETY?