Wybielanie martwego zęba

1. Data: 2007-04-02 16:22:33

Temat: Wybielanie martwego zęba
Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam martwą jedynkę od 14 roku życia kiedy
ułamała mi się podczas jazdy na rowerze.
Wszystko było ok tak przez ok. 10 lat, teraz
bardzo ściemniała i razem z dentystką
próbujemy ją wybielać. Najpierw miałem
kilka takich zabiegów - efekt dobry, ale
wciąż widać, że jest szara. Teraz dentystka
wybiela mi czymś co się nazywa - tu mogę
przekręcić - Opalescense, po stwierdzeniu
że wcześniejsze wybielenia (nie wiem dokładnie
jakim preparatem) średnio się spisały.
Nie będę ukrywał, że przez tego zęba unikam
uśmiechania się i trochę mam z tym kłopotu.
Może jest na grupie ktoś kto miał podobny
przypadek i z powodzeniem go rozwiązał,
tak żeby nie można było odróżnić tego zęba
od innych. Proszę podzielcie się ze mną
opiniami i wrażeniami po różnych zabiegach
z takim kłopotem jak mój.

2. Data: 2007-04-02 16:31:03

Temat: Re: Wybielanie martwego zęba
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tukan" <t...@...onet.pl> wrote in message
> Witam,

wybielic zab martwy mzona tylko "od srodka". zadne
metody nakladkowe (czyli kiedy preparat wybielajacy nakladany
jest na zab) nie pomoga. trzeba wybielac od srodka. sa do tego
specjalne preparaty, dentysta wie jak to zrobic. niekiedy trzeba
zabieg powtarzac, do zadowalajacego efektu. niekiedy znow
kolor sie cofa. i trzeba zabieg powtarzac. jesli zab jest mocno
poplombowany to lepiej pomyslec o np koronie,

iwon(K)a

3. Data: 2007-04-02 16:56:00

Od: "jenko" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialem podobny przypadek, zab zostal porzadnie opilowany i mam korone w
kolorze drugiej jedynki, co 5 lat kruszy mi sie wiec musisz sie nastawic na
wydatek 200 - 250 zł.

4. Data: 2007-04-02 17:49:10

Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> [...]
> kolor sie cofa. i trzeba zabieg powtarzac. jesli zab jest mocno
> poplombowany to lepiej pomyslec o np koronie,

Właśnie byłem dzisiaj na zabiegu i dentystka wkładała mi to
wybielenie do środka zęba (nie od przodu, ale od wnętrza jamy
ustnej). Efekt jest po wybieleniach, ząb był bardzo ściemniały,
ale z uwagi na to że jest to jedynka myślę żeby ząb nie różnił
się od innych prawie wcale. Zobaczę po tym dzisiejszym zabiegu,
jeśli da małe efekty robię koronę. Orientujesz się ile taka korona
kosztuje ? Czy to będzie sama korona czy jeszcze z jakimś wkładem ?
Ząb jest cały, ma tylko wypełnienie w miejscu ukruszenia pod wpływem
upadku w dzieciństwie. Wiem, że w jednym zębie mam już wkład i będę
miał robioną koronę (wkład - 250 zeta, korona ok. 500). Czy dla tego
martwego zęba też mnie skrobnie dentysta na 700 zeta czy mniej ?

5. Data: 2007-04-02 17:51:07

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.04.2007 tukan <t...@...onet.pl> napisał/a:

> [...]
> miał robioną koronę (wkład - 250 zeta, korona ok. 500). Czy dla tego
> martwego zęba też mnie skrobnie dentysta na 700 zeta czy mniej ?

Zapewne też, bo robota taka sama...
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/

6. Data: 2007-04-02 20:25:45

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam martwą jedynkę od 14 roku życia kiedy
> ułamała mi się podczas jazdy na rowerze.
> Wszystko było ok tak przez ok. 10 lat, teraz

Wybielanie jest mało skuteczne/
Poza tym podobno osłabia ząb.

Mam ułamaną jedynkę, w połowie.
Ta nieżywa część ściemniała.
Tak ją nosiłem parę lat.

Aż moja dentystka nieco z przodu spiłowała połowę zęba i dosztukowany
kawałek.
Obłożyła jakimś kitem, utwardziła UV, wyszlifowała, wypolerowała i teraz
jest naprawdę doskonale.

Trzyma się od roku a ja się wyszczerzać mogę :-)

A tutaj dowód: Z niedzieli

http://www.cykloza.com/pliki/2007/04.01_otwock/image
pages/image19.html

Seco

--
seco maupa tlen pl
Sprzedam mieszkanie w Warszawie:

7. Data: 2007-04-05 20:21:44

Od: e...@p...onet.eu (Ewa) szukaj wiadomości tego autora

Ja również mam martwą jedynkę, tak załatwił mi ją dentysta w szkole.
Miałam ją już wybielaną ale nie zadziałało w pełni i po jakimś czesie znów
mi zciemniała. Wkońcu zdecydowałam się na koronę chodź szkoda mi go.
Będzie mnie to kosztować 1300 zł, suma jest straszna ale będą do tego
wykożystane najlepsze materiały, wkład ze złota i porcelanowa korona.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Koniec z kłopotami -brakiem krwi- przy transfuzjach?
do Casusa prośba wielka/jaskra
JAKIE TABL ANTY NA NADMIERNE OWLOSIENIE U KOBIETY?
czy to ciąza???
Wojny mięsnej Polsko-Unijno-Ruskiej c.d...a gronokoki i sepsa?