PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek

21. Data: 2006-04-21 09:34:35

Temat: Re: PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 09:23:07 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Zasłupie może nie rzuca się w oczy, siedzi cicho, ale to taka szara
>eminencja ;)

Skrzydla me (naturlanej wielkosci) sa rzeczywiscie szarawe...jak
sie pierze pierze?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

22. Data: 2006-04-21 09:41:59

Od: JackOss <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Żyszkowska napisał(a):
i wsypujemy puszkę fasoli

Bez sosu z puszki, rozumiem?
Lincz bęDzie jak nie zasmakuje mi!
DZięki.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

23. Data: 2006-04-21 09:52:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ola Żyszkowska napisał(a):
> i wsypujemy puszkę fasoli
>

> Bez sosu z puszki, rozumiem?
> Lincz bęDzie jak nie zasmakuje mi!
> DZięki.

Shift masz popsuty? :/
Agata

24. Data: 2006-04-21 10:00:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 11:52:52 +0200, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "JackOss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

>Shift masz popsuty? :/
>Agata

No i co z tego? :P Moze lubi pisac heksametrem...

pierz
K.T. - starannie opakowana

25. Data: 2006-04-21 10:58:15

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:j9bh42d2v907n4p9ec6j5gi74o4leqh145@4ax.com...

> No i co z tego? :P Moze lubi pisac heksametrem...

To heksametr się charakteruzyje shiftem w losowo wybranych literach?
Pozdrawiam, Agata

26. Data: 2006-04-21 10:59:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> To heksametr się charakteruzyje shiftem w losowo wybranych literach?
> Pozdrawiam, Agata

charakteryzuje miało być
LOL

27. Data: 2006-04-21 15:08:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To heksametr się charakteruzyje shiftem w losowo wybranych literach?
>Pozdrawiam, Agata

Ja tam nie wiem czy Grecjanie (tak mi w pamietniku napisala
kolezanka)(starozytni) mieli shift czy go nie mieli, ale jest
artystycznie za to

pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2006-04-21 19:27:55

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JackOss napisał(a):
> Ola Żyszkowska napisał(a):
> i wsypujemy puszkę fasoli
>

> Bez sosu z puszki, rozumiem?
> Lincz bęDzie jak nie zasmakuje mi!
> DZięki.

Bez. Ogólnie tam głównym sosem jest majonez, trochę "wlata" tego
co zostaje spod kurczaka po smażeniu.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

29. Data: 2006-04-21 19:35:58

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno temu w maju:-): pod koniec rajdu z powodu znikomej ilosci
> skladnikow do chleba kolezanka smarowala chleb dzemem i kladla na to
> plasterek cebuli. Nikt nie chcial chleba z sama cebula lub z samym dzemem.
> Nie do uwierzenia, ale te kanapki byly pyszne!!

U nas w okolicach Jamnej: chleb, , pasztet, dżem(resztki) razem. Nazywaliśmy
to fysem. Do popicia "kompot" - wymieszana w słoiku z resztkami dżemu woda
ze studni. A smaku i zapachu chleba z pieca na zakwasie,bez masła, z kwaśnym
mlekiem (w jakiejś chałupie na końcu świata - oj, dzieciaki, gdzieście tu
przyleźli) nie zapomnę nigdy. Głód, zmęczenie, młodość- kto wie, co
najbardziej smaku dodało :-D.

O akademickich wynalazkach i wyczynach wolę nie wspominać :-).

D.

30. Data: 2006-04-21 20:06:16

Od: JackOss <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Shift masz popsuty? :/
> Agata

Jezzy... Chce ci się dla takich dupereli klikać w klawisze?
DUże DE tak cię irytuJe?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

Re: Juz placa za rakotworczy tefon !