Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili

1. Data: 2016-02-06 00:13:40

Temat: Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skład budzi grozę
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
http://www.fakt.pl/zakupy/zobacz-z-czego-jest-paczek
-z-marketu-sklad-paczka,artykuly,523714.html

--
animka

2. Data: 2016-02-06 19:35:34

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> Skład budzi grozę
> Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
> http://www.fakt.pl/zakupy/zobacz-z-czego-jest-paczek
-z-marketu-sklad-paczka,artykuly,523714.html

A ja dziś widziałam w supermarkecie Maggi Winiar,
w składzie było wszystko: najmniej toksyczne to woda i ocet,
poza tym sama hemia i śladowe ilości selera, jako ostszeżenie dla alergika.
Był też aromat,
ale pszyprawy żadnej w składzie nie było.
A butla jak po winie, a cena 1,99zł.

--
skasowali mi stronę:
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony

3. Data: 2016-02-06 20:00:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A ja dziś widziałam w supermarkecie Maggi Winiar,
> w składzie było wszystko: najmniej toksyczne to woda i ocet,

Ja bym toksyczności wody nie lekceważył, trzeba być ostrożnym.

Jarek

--
Nie pij że ty chłopie wody
Bo ta woda tobie szkodzi

4. Data: 2016-02-06 20:10:37

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym toksyczności wody nie lekceważył, trzeba być ostrożnym.
>
> Jarek

Przecież nie zlekceważyła tylko zauważa, że woda może być najmniej
toksyczna:)

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

5. Data: 2016-02-06 20:40:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-06 20:10, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Przecież nie zlekceważyła tylko zauważa, że woda może być najmniej
> toksyczna:)

Woda jest szalenie toksyczna. Wszak zawiera wodór.

6. Data: 2016-02-06 20:56:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-02-06 20:10, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Woda jest szalenie toksyczna. Wszak zawiera wodór.

A nawet dwa!

--
Jarek

7. Data: 2016-02-07 10:19:39

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...

>Woda jest szalenie toksyczna. Wszak zawiera wodór.

Oraz utleniacz!

8. Data: 2016-02-07 10:38:41

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nawet dwa!

A, to musi być samiec!

9. Data: 2016-02-07 10:40:41

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nawet dwa!

"W zasadzie niemal wszystkie związki chemiczne mogą być w odpowiednio
dużych dawkach toksyczne - nawet spożywanie dużych ilości wody
destylowanej jest na dłuższą metę szkodliwe. Praktycznie wszystkie leki
są w dużych ilościach toksyczne"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Toksyczno%C5%9B%C4%87

10. Data: 2016-02-07 23:58:39

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lutego 2016 10:40:42 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
> dużych dawkach toksyczne - nawet spożywanie dużych ilości wody
> destylowanej jest na dłuższą metę szkodliwe. Praktycznie wszystkie leki

Życie też jest śmiertelną trucizną - zazywane w bardzo dużych dawkach...

Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam