Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)

31. Data: 2009-02-21 14:58:15

Temat: Re: Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 15:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> U nas w Kielcach nie obcinają - uczeń ma szansę pokazać, co jest wart.Moze
> u was, w Wawce, w 50-osobowych klasach tak nie jest, no ale u nas w
> katolickich liceach jednak klasy są mniej liczne i warto za to zapłacić - i
> są efekty.
> A moje dziewczyny nigdy nie pisały "nie na temat" - skoro Tobie obcięto, to
> widocznie słusznie.

He...he, złośnica nieposkromiona....

32. Data: 2009-02-21 15:09:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 11:46:49 +0100, Baseciq napisał(a):

> Aha. Czyli polonistka do dupy, skoro to Ty musiałaś je uczyć. I nauczyłaś
> je, lania wody, tego samego co i Ty robisz.
>
> A później robi się rekrutację, CV na 15 stron, LM na 3 a jak przychodzi co
> do czego to taka osoba jedyne co umie to wodę lać.

> To by wiele tłumaczyło.

Tłukowi na pewno. A nawet wszystko :-)

33. Data: 2009-02-21 17:24:23

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 16:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tłukowi na pewno. A nawet wszystko :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Wkurzona Królowa Kopca...

34. Data: 2009-02-21 17:37:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Wkurzona Królowa Kopca...

Moja wyobraźnia mnie kiedyś zabije. "Zobaczyłam" na szczycie wielką
mrówę z ogromnym odwłokiem i w koronie, tupiącą wściekle środkowymi
nogami :)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-02-21 18:54:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Moja wyobraźnia mnie kiedyś zabije.

Krzesło za wysokie? ;-P

Qra

36. Data: 2009-02-21 19:11:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 18:37, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Moja wyobraźnia mnie kiedyś zabije. "Zobaczyłam" na szczycie wielką
> mrówę z ogromnym odwłokiem i w koronie, tupiącą wściekle środkowymi
> [...]

Czytałaś "Grę Endera" i inne książki z tej serii? ;-))

37. Data: 2009-02-21 21:12:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Krzesło za wysokie? ;-P

Nie, kółka odpadły. Ikeowski shit.

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2009-02-21 22:42:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Czytałaś "Grę Endera" i inne książki z tej serii? ;-))

Nie. Mam zaczęte trzy, ale nigdzie nie wyjeżdżam, a najlepiej czyta mi
się w pociągu :)

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2009-02-21 22:47:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał
> Powiedz mu, że

Co to kurwa Usenet czy Twój prywatny folwark? Rozkazywać to sobie
możesz fornalom, o ile się ich kiedykolwiek dorobisz. Najpierw Saulowi
piszesz "powiedz jej" - czyli mnie, teraz piszesz do mnie, chociaż
podobno masz mnie w kfie. Jak masz coś do kogoś, to miej tyle odwagi,
żeby powiedzieć mu to w oczy albo się zamknij. Tchórzu.

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2009-02-21 23:54:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 23:47:14 +0100, Aicha napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał
>
> Co to kurwa Usenet czy Twój prywatny folwark? Rozkazywać to sobie
> możesz fornalom, o ile się ich kiedykolwiek dorobisz.

Będę realnie musiała - kiedy odzyskamy rodowe ziemie męża...

> [...]
> podobno masz mnie w kfie. Jak masz coś do kogoś, to miej tyle odwagi,
> żeby powiedzieć mu to w oczy albo się zamknij. Tchórzu.

No, to Cię, kulturka, poniosło. Chyba za dużo prundu w wannie.

Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach
co z włoskich orzechów?
CHLEB...
pieczeń rzymska - mrożenie
Gdzie takie coś kupić - stara gofrownica