Padające żarówki LED

11. Data: 2016-06-18 23:09:40

Temat: Re: Padające żarówki LED
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 21:20, masti pisze:

> zmień "fachowców"

Ciekawe co wyregulowali w tej instalacji. Może ostrość?

--
Kaczin

12. Data: 2016-06-19 01:26:15

Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-18 o 09:10, Jawi pisze:
> Kłamiesz!

Ale co, że nie odróżnia prądu od napięcia, czy 247V jest niemożliwe?

13. Data: 2016-06-20 08:12:32

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-15 o 18:53, Irokez pisze:
> Philips padł mi po 3 tygodniach, gwint E14. Mam paragony, Castorama
> wymieniła mi od ręki. Jakiś COB 5W z trzonkiem GU10 (popularny halogen)
> w łazience kilkanaście godzin może poświecił.

Mam od ponad roku w przedpokoju 6xLED GU10 coś około 4-4.5W. Taniej
marki, nie pamiętam jakiej, kupione po 6 zł w OBI. Na razie świecą bez
problemów :)

Philipsy E27 z Biedronki też bez zarzutu, na razie niecały rok.

14. Data: 2016-06-21 12:59:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2016 23:09:40 +0200, Kaczin napisał(a):

> Ciekawe co wyregulowali w tej instalacji.

Wyregulowali ustawienia inwertera (przetwornicy prądu stałego na zmienny),
bo nie mogła wprowadzać ustawionego NIŻSZEGO napięcia do sieci, zgłaszając
komunikat "Za wysokie napięcie w sieci". Musieli w ustawieniach urządzenia
wprowadzić wartość taką, jaka jest w sieci, czyli 247V - stąd wiem na
pewno, jakie jest.
W czymś jeszcze mogę pomóc, coś wyjaśnić?
:->

> Może ostrość?

Myślę, że Ty sobie wyreguluj, bo zachodzi paląca potrzeba.

15. Data: 2016-06-21 21:52:08

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 12:59:27 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> pewno, jakie jest.
> W czymś jeszcze mogę pomóc, coś wyjaśnić?

Tak z ciekawości,
jakie jeszcze słyszałaś słówka o znaczeniu których nie masz pojęcia?

--
ZZ@private

16. Data: 2016-06-21 23:50:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2016 12:52:08 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

> Tak z ciekawości,
> jakie jeszcze słyszałaś słówka o znaczeniu których nie masz pojęcia?

Palant.

17. Data: 2016-06-22 17:38:02

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Palant.

chyba palatka?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

18. Data: 2016-06-22 21:40:42

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2016 o 17:38, masti pisze:

> chyba palatka?

Chodziło ci o pałatkę czy palantkę?

Puszystej zabrało trzy dni wyduszenie informacji o tych fachowców.
Sprawdźmy zatem z jakim wynikiem ;->

Puszysta, dręczy mnie pytanie. W jakiej topologi zbudowany jest inwerter
obsługujący twoją instalację? Wyjaśnisz? o_o

--
Kaczin

19. Data: 2016-06-24 01:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 21:40:42 +0200, Kaczin napisał(a):

> [...]
>
> Puszysta, dręczy mnie pytanie. W jakiej topologi zbudowany jest inwerter
> obsługujący twoją instalację? Wyjaśnisz? o_o

Tak:
Mam To Gdzieś, W Jakiej. Grunt, Że Działa Jak Ta Lala.

Ale ty możesz się tu popisać wiedzą, proszę bardzo - internet wszystko
przyjmie.

20. Data: 2016-06-25 00:24:31

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

>Kupiłem żarówki LED na zwykły gwint OSRAM i IKEA. Mają napisane 15 tys.
>godzin, gwarancja 3 lata (to OSRAM). Połowa przestała działać po ok. 1
>roku. Niestety nie mam paragonów. Napisałem do OSRAM w Polsce, ale nie
>raczyli się ustosunkować. Więc ostrzegam, że warto trzymać paragony na LEDy.

Mi padlo z 80% ledow po paru latach.... mam nadzieje ,ze kupowane dzis wytrzymaja
dluzej

Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?
Mebel do spania - jaki?
Własnoręczne odnowienie mieszkania?
Podlaczenie weza ogrodowego do karchera(myjki)