Re: Pajaki. Dla DV :)

1. Data: 2003-11-07 09:58:42

Temat: Re: Pajaki. Dla DV :)
Od: m...@o...pl (morwa) szukaj wiadomości tego autora

Jej, ja nawet nie moge patrzec na zdjecie pajaka, a co dopiero dotykanie??
Nawet zdjecia.
Nigdy w zyciu. Wiem, ze pajaczki sa bardzo pozyteczne, ale lepiej, jesli
mieszkaja gdzies obok mnie (najlepiej daleko...), ale na pewno nie ze mna!!!
Moja Siostra wielokrotnie probowala mnie "przekonac" do pajakow, ale ja
jestem uparta i tak latwo sie nie dam!!
Po prostu sie ich boje!!

Pozdrawiam
Morwa

From: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl>

> Dotykanie pająków pomaga w walce z arachnofobią
>

> Zbliżanie się do dużych, włochatych pająków i ich dotykanie w
> rzeczywistości wirtualnej stanowi skuteczną formę terapii arachnofobii -
> poinformowali amerykańscy naukowcy na łamach "International Journal of
> Human-Computer Interaction". Nadzorowani przez Huntera Hoffmana naukowcy z
Human
> [...]
> wirtualnej kuchni. Kiedy uczestnicy znaleźli się w pomieszczeniu natykali
się
> na wirtualnego pająka. Naukowcy nakazali studentom zbliżyć się do niego
tak,
> by znalazł się w zasięgu ręki. W ramach drugiej sesji uczestnikom polecono
> wziąć do ręki wiadro. Kiedy to robili, z wiadra wychodził nagle animowany
> pająk. Zgodnie z intencją badaczy, towarzyszyła temu "straszna" muzyka.
> Zadaniem uczestników było podnoszenie i stawianie wiadra z pająkiem do
> momentu, kiedy przyzwyczają się do obecności włochatego stawonoga.
Ostatnia

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-07 10:16:20

Temat: Re: Pajaki. Dla DV :) - Morwo
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morwa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja Siostra wielokrotnie probowala mnie "przekonac" do pajakow, ale ja

Morwo, spójrz na to piękno naturalne:

1. Data: 2003-11-07 14:49:14

Od: "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek (b)"

Morwo, spójrz na to piękno naturalne:
?????????????????????????????????

Jacek - przestań nadawać w html'u bo nie dość, ze straszysz
ludzi wirusem, to i tak po próżnicy. Filtry obrazów na grupę
nie puszczają i tak ma być!!
Masz od tego własną stronę. Publikuj i podawaj linki...

pozdrawiam
All

1. Data: 2003-11-07 18:41:14

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:boghu3.3vs8acl.2@ghost.h7a8fc145.invalid...

> [...]
> nie puszczają i tak ma być!!
> Masz od tego własną stronę. Publikuj i podawaj linki...

niestety, dzisiaj nie spełniam życzeń, a to z prostego powodu - pojechałem
do Katowic na darmo - chciałem zajęcia ze specjalizacji, a miałem z DUpy
Maryny, a więc czas stracony, aby to wszystko jakoś strawić poszliśmy z
koleżanusią ustopić swoje smutki do baru przy Sokolskiej, w barze był syf -
kibel brudny za 1 zł. Nie polecam tego baru, a potem pociąg wlókł się
godzinę, a potem małpa jedna sprzedała mi zimnego hot-doga, a potem przez
moje narzekanie autobus mi uciekł, a potem, chciałem zdążyć na następny i
nie zdązyłem. Więc jak ja mogę być teraz w dobrym humorze? :))

Ps. Zaraz zabieram się do czytania księ gi Ezechiela, może to mi pomoże.!

1. Data: 2003-11-07 23:24:08

Od: "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek (b)" w news:bogp4v$nkp$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Ps. Zaraz zabieram się do czytania księ gi Ezechiela, może to mi pomoże.!

Głowa do góry !!:) Jutro będzie lepiej...

All

1. Data: 2003-11-08 12:33:36

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bohdqo.3vs8q6p.2@ghost.h4654376f.invalid...

> "Jacek (b)" w news:bogp4v$nkp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> /.../

> Głowa do góry !!:) Jutro będzie lepiej...
> All

jutro, czyli po jutrze, albo dzisiaj? - bo dzisiaj, to niby jutro, bo jest
sobota - ale się zakręciłem. Ezechiela na szczęście nie przeczytałem -
zawsze sobie to obiecuję... ale kiedyś to zrobię...

1. Data: 2003-11-09 11:19:03

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Kądśtam" <p...@S...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:boghu3.3vs8acl.2@ghost.h7a8fc145.invalid...
> Masz od tego własną stronę. Publikuj i podawaj linki...
> pozdrawiam
> All

1.nie będę takich pornoli nadawał na własnej stronie - bo nie są moje, i są
ohydne.
2. Pisałem, że to nie jest obraz! - zastosowałem funkcję "iframową", a więc
obraz jest, ale fizycznie go nie ma. Faktem jest, że to może być wyłącznie w
html... (na szczęście jestem świadomy tych plików i rzadko mi się coś
zdarza, ale tak jak w postach wybranych, tak tu uznałem, że to świnstwo
warte jest pokazania.

1. Data: 2003-11-09 15:14:48

Od: "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek (b)" w news:bol7ve$7vn$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

> zastosowałem funkcję "iframową", a więc
> obraz jest, ale fizycznie go nie ma.

No właśnie. Kiedyś juz mieliśmy tu panikę związaną z przemyceniem
na grupę wirusa w takim właśnie poście - stąd moja uwaga.
Poza tym - gdy czytnik wykonuje nagle po otwarciu niby zwykłego
postu, jakieś hocki-klocji na dysku, no to rozumiesz Waść - stres
w świadomym zagrozenia czytelniku nagle rośnie. Trzeba mu tego
oszczędzić.

> Faktem jest, że to może być wyłącznie w
> html... (na szczęście jestem świadomy tych plików i rzadko mi się coś
> zdarza, ale tak jak w postach wybranych, tak tu uznałem, że to świnstwo
> warte jest pokazania.

:)). OK. Przecież się rozumiemy
(choć tym razem nie wiem jakie świństwo chciałeś pokazać ;).

pozdrawiam
All

1. Data: 2003-11-09 18:49:30

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bolpdj.3vsb9jv.1@ghost.h12c1955f.invalid...

> Poza tym - gdy czytnik wykonuje nagle po otwarciu niby zwykłego
> postu, jakieś hocki-klocji na dysku, no to rozumiesz Waść - stres

mów do mnie jeszcze to cię bardziej popieszczę - nie znam się na tym całym
pskudztwie htmlowym, wykorzystuję techniki które znam - tu mnie mozna łatwo
zagiąć! A więc choćbyś tomy napisał - ja nic z tego nie zrozumiem - no cóż,
wystarczy, że jestem dobry w kilku innych rzeczach.
:)

"Płacze z nami deszcz
i fontannna szlocha też
trochę zadziwiona
skąd ma tyle łez" - teraz słucham - lubię POD BUDĄ - rewelacyjnie mi sie
kojarzy, dzięki piractwu mogę wrócić do czasów niewinności. UPS!

> :)). OK. Przecież się rozumiemy

Nie wiem czy sie rozumiemy - po raz 127 powtarzam że jestem lwem zodiakalnym
w ascendencie lwa, a wiec rozumiemu się, dopóki jedziemy na wspólnej
płaszczyźnie - i niech tak zostanie, po co rozgrzebywać paskudztwa! :)

> (choć tym razem nie wiem jakie świństwo chciałeś pokazać ;).

ja dopiero mogę pokazać prawdziwe świństwo, ale nie czas na to! oby nie był!

So, I wish You had a nice the rest of day. :)

1. Data: 2003-11-10 23:02:12

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Nov 2003 10:58:42 +0100, morwa wrote:

> [...]
> Moja Siostra wielokrotnie probowala mnie "przekonac" do pajakow, ale ja jestem

:) Nie będę się leczyć z lęku przed pajakami bo... się ich boję. :)
Jeżeli ten lęk nie jest bardzo silny, dezorganizujacy Twoje życie to ok.
Ale widzisz takie "duperele" potrafia odbierać kolejne dziedziny życia, bo z
powodu unikania pająków nie chodzi się do piwnicy, zamków, parku itd.
A to co tu podesłałem to taka terapia behawioralno-poznawcza z zastosowaniem VR.
MZ dość ciekawe.
Pozdrawiam.
Paweł Zioło gpg:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

Re: jak dotrzeć? [dlugie]
Oddziaływanie na ludzi
Chlopak
ŁUP! Wewnętrzne oczyszczenie