Re: Palenie...a dojrzałość emocjonalna Szymborskiej ;)

Data: 2008-02-02 19:01:29
Temat: Re: Palenie...a dojrzałość emocjonalna Szymborskiej ;)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

michal; <fo2ci7$qnh$1@inews.gazeta.pl> :

> Zachowanie koleżanki, które opisujesz jest Twoją rejestracją pewnego
> fragmentu jej nawyków, który jest w centrum Twojej uwagi. Żeby zniwelować
> poczucie niesmaku (bo istotnie współczucie bazuje na przeświadczeniu, że
> jest się pod jakimś względem lepszym), możesz zdać sobie sprawę
> przynajmniej, że w innych fragmentach jej zachowania jest lepsza od Ciebie.
> Jeśli Ci na tym zależy, to poszukasz tych fragmentów, jeśli nie, to dasz
> sobie siana. Współczucie jest lepszym uczuciem niż złość czy nienawiść.

I tu pojawia się pewien problem, który można zobaczyć czytając o typach
osobowości - w niektórych typach złość tkwi wewnątrz, w innych jest
tylko reakcją chwilową lub nawet formą gry. Od współczucia wolę
"zrozumienie". :)

Pozdrawiam hmmm chwilowo bez określeń :)
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/