Palenie...

1. Data: 2008-01-29 01:43:31

Temat: Palenie...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...papierochów to wyraz niedojrzałości emocjonalnej/intelektualnej palacza

2. Data: 2008-01-29 05:39:18

Temat: Re: Palenie...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> ...papierochów to wyraz niedojrzałości emocjonalnej/intelektualnej
> palacza

Biedaku, musiałeś appm odreagować? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-01-29 09:32:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...papierochów to wyraz niedojrzałości emocjonalnej/intelektualnej palacza

Sęk w tym, że każdy ma prawo być niedojrzałym, jeśli to mu pasuje....
Nie ma jeszcze obowiązku dojrzewania.....

M.

4. Data: 2008-01-29 11:19:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sęk w tym, że każdy ma prawo być niedojrzałym, jeśli to mu pasuje....
> Nie ma jeszcze obowiązku dojrzewania.....

Problem w tym że niedojrzałość nie jest wyłacznie sprawą prywatną
ale ewidentnie rzutuje na obciążanie nią otoczenia...m inn zresztą
na tym polega. ;P

5. Data: 2008-01-29 11:20:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biedaku, musiałeś appm odreagować? :D

Roznoszenie i przedstawianie idei do konfrontacji to twoim zdaniem "bieda"? ;) A co
ty odreagowujesz? Palenie papierosów?
Czy to że nie masz żadnych kontrrargumentów na tezę? ;P

6. Data: 2008-01-29 12:25:39

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fnmsaa$5hi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Problem w tym że niedojrzałość nie jest wyłacznie sprawą prywatną
> ale ewidentnie rzutuje na obciążanie nią otoczenia...m inn zresztą
> na tym polega. ;P

No a jeszcze jak ktos obciaza otoczenie ciezkim, smierdzacym dymem
papierosowym, to tym bardziej nie jest to sprawa prywatna...

--
Fragile

7. Data: 2008-01-29 12:27:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, ze nie prywatna.

Tyle że argument o niedojrzałości był.....podyktowany emocjami :-)))).

Natomiast fakt naruszania czyjejś niesmierdzącej prywatności jest
niewątpliwy.

Nawet osoby niedojrzałe nie mają prawa przylepić komuś gumy na czole (co już
dotarło do świadomości ogółu) i dmuchać dymem komuś w nos (co mam nadzieję
powoli dotrze).

M.

PS. Fra, doczytałaś się infa dla siebie?

8. Data: 2008-01-29 13:39:03

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 13:27, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> PS. Fra, doczytałaś się infa dla siebie?

Tak, tak, juz doczytalam :) Dziekuje, nie ma sprawy :)

Fragile

9. Data: 2008-01-29 14:09:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, ze nie prywatna.
>
> Tyle że argument o niedojrzałości był.....podyktowany emocjami :-)))).

Jakieś dowody że na pewno był PODYKTOWANY? ;)
Branie emocji pod uwagę przy podejmowaniu decyzji -to dojrzałość.
Uleganie emocjom i pozwalanie by to WYŁĄCZNIE one dyktowały decyzje -nie.

10. Data: 2008-01-29 15:29:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jan 2008 02:43:31 +0100, Sky napisał(a):

> ...papierochów to wyraz niedojrzałości emocjonalnej/intelektualnej palacza

Fajnie, wobec tego jestem dojrzała od urodzenia :-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

niemożność stworzenia stalego związku