Re: ZADZIWIA MNIE...

1. Data: 2008-01-25 11:09:49

Temat: Re: ZADZIWIA MNIE...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 10:16, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> ..., choć już sporo przeżyłem, używanie kłamstw przez kobiety i to bez
> stosownej przyczyny, która mogłaby taką konieczność logicznie wytłumaczyć.

"Cierpienia młodego Wertera" u 60-cio letniego facia, to jakies
kuriozum jest. Zmien kobiete(y). Kopnij w ja dupe i poszukaj innej.
Porzuc ja nim ona Cie rzuci, i tak pare razy. Warto wiedziec ze baby
to "chuje" im wiecej Ci na takiej zalezy tym bardziej bedzie Toba
pomiatac.

J-23 von Flegiel

2. Data: 2008-01-25 11:15:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 03:09:49 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> "Cierpienia młodego Wertera" u 60-cio letniego facia, to jakies
> kuriozum jest. Zmien kobiete(y). Kopnij w ja dupe i poszukaj innej.
> Porzuc ja nim ona Cie rzuci, i tak pare razy.

Ty pewnie coś około ośmiu-nastu, co?
I dalej szukasz? Szukaj, szukaj, tacy jak Ty nie znajdują nigdy, albo samo
badziewie.
;-P

>< Warto wiedziec ze baby
> to "chuje" im wiecej Ci na takiej zalezy tym bardziej bedzie Toba
> pomiatac.
>
> J-23 von Flegiel

Napisał zawiedziony, co nie znalazł takiej, która przyjmie go z jego
"wspaniałością" i "klejnotami" jako dar od losu :-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-25 11:33:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 12:15, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Napisał zawiedziony, co nie znalazł takiej, która przyjmie go z jego
> "wspaniałością" i "klejnotami" jako dar od losu :-D

Aha! Latwo Cie sprowokowac. Ale, kazdy ma takie szczescie na jakie
sobie zapracuje, lub zasluzy. O milosc trzeba zabiegac, dbac i ja
pielegnowac.

J-23 von Flegiel

4. Data: 2008-01-25 11:45:51

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 03:33:26 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Aha! Latwo Cie sprowokowac.

No jasne! - jestem prawdziwą kobietą. Trudno sprowokować tylko prawdziwego
mężczyznę...

> Ale, kazdy ma takie szczescie na jakie
> sobie zapracuje, lub zasluzy. O milosc trzeba zabiegac, dbac i ja
> pielegnowac.

O!

5. Data: 2008-01-25 13:04:14

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 12:45, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> No jasne! - jestem prawdziwą kobietą. Trudno sprowokować tylko prawdziwego
> [...]

No tak!
Prawdziwy mezczyzna jest jak glaz. Zimny i twardy. Niczego na
zewnatrz, zadnych emocji.

6. Data: 2008-01-25 13:06:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 05:04:14 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> No tak!
> Prawdziwy mezczyzna jest jak glaz. Zimny i twardy. Niczego na
> zewnatrz, zadnych emocji.

To Twoja dopowiastka - i widzę, że nie znasz prawdziwych mężczyzn zbyt
wielu :-)

7. Data: 2008-01-25 13:26:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 14:06, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> To Twoja dopowiastka - i widzę, że nie znasz prawdziwych mężczyzn zbyt
> wielu :-)
> --
> XL wiosenna

Zle widzisz

8. Data: 2008-01-25 13:30:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Prawdziwy mezczyzna jest jak glaz. Zimny i twardy. Niczego na
zewnatrz, zadnych emocji.

GWno prawda

9. Data: 2008-01-25 13:31:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To Twoja dopowiastka - i widzę, że nie znasz prawdziwych mężczyzn zbyt
> wielu :-)

Trafiona i zatopiona!
Znajomość - trykacze.

10. Data: 2008-01-25 13:38:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jan 2008 14:30:31 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
h.googlegroups.com...

> Prawdziwy mezczyzna jest jak glaz. Zimny i twardy. Niczego na

Toż właśnie :-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

Jak jest zbudowana swiadomosc ?
natretni ludzie- jak się ich pozbyć?
Gdzie jest problem?