niemożność stworzenia stalego związku

1. Data: 2008-01-28 22:31:40

Temat: niemożność stworzenia stalego związku
Od: "Pawcio" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, to moj debiut na grupie, nie wiem czy dobrze trafilem ale nakresle
moj problem.
Od dluzszego czasu nie moge stworzyc stalego zwiazku, mimo ze chcialbym,
czuje potrzebe bliskosci. Partnerki szybko mi sie nudza, nie wiem gdzie
szukac przyczyn takiego stanu rzeczy. Byc moze problem wyda sie błachy, ale
jest on dla mnie wazny. Taki maly paradoks, chcialbym byc z kims a nie
potrafie.

2. Data: 2008-01-28 22:51:13

Temat: Re: niemożność stworzenia stalego związku
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale jest on dla mnie wazny. Taki maly paradoks, chcialbym byc z kims a nie

Jeśli chcesz z kimś być, to pewnie wiesz jaka miałaby to być osoba? (w
Twoich wyobrażeniach)
Może ustal to sobie i zacznij takiej szukać.

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2008-01-28 23:07:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
>

> Jeśli chcesz z kimś być, to pewnie wiesz jaka miałaby to być osoba? (w
> Twoich wyobrażeniach)
> Może ustal to sobie i zacznij takiej szukać.

Albo zrezygnuj...
...z tych wyobrażeń
lub szukania kogoś.
Najfajniej jak się
ktos taki "w sam raz"
"sam znajduje", od tak

4. Data: 2008-01-28 23:58:45

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 23:31, "Pawcio" <l...@i...pl> wrote:
> [...]
> jest on dla mnie wazny. Taki maly paradoks, chcialbym byc z kims a nie

Nie zakochałeś się jeszcze tylko zmuszasz się do związków, bo tak
wypada.Kogoś mieć.

5. Data: 2008-01-29 07:08:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest on dla mnie wazny. Taki maly paradoks, chcialbym byc z kims a nie

Jestes jedynakiem?

J-23 von Flegiel

6. Data: 2008-01-29 19:12:32

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Może ustal to sobie i zacznij takiej szukać.

Szukac? To najgorsze z mozliwych wyjsc.
Ma jakis wykrywacz sobie zalatwic?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

7. Data: 2008-01-29 19:24:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz"

> Szukac? To najgorsze z mozliwych wyjsc.
> Ma jakis wykrywacz sobie zalatwic?

Skoro te które same się znajdują nie dają mu satysfakcji to może powinien
zastanowić się czego chce...

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2008-01-29 19:38:18

Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawcio <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jest on dla mnie wazny. Taki maly paradoks, chcialbym byc z kims a nie

jak odpowiesz sobie dlaczego chciałbyś z kimś być jaki jest twój cel bycia z
kimś to odkryjesz powód dla którego masz problem
czy powodem jest to że chcesz nad kimś dominować bo w życiu zawodowym inni
dominują nad tobą, czy dlatego bo tak jest przyjęte za normę w określonym
tłumie, społeczeństwie i odstawanie od tłumu postrzegana jest za
tzw "nienormalność"
tak więc wszystko zależy od ciebie :)

Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...
Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...