Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...

1. Data: 2008-01-28 21:18:27

Temat: Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 19:33, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> ... KOBIETY:
>
> 1) japońska - Sama Jama.
> 2) techniczna (górnicza) - Pochwa w obudowie kroczącej.
> Można dopisywać - żeby nie było wyłącznie na mnie...

Jaka jest roznica miedzy fiutem a Slawista?
Fiut ma napletek!

J-23 von Flegiel

2. Data: 2008-01-28 21:23:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 22:20, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:f55d4c9d-c67a-408d-a23d-68018c788968@
1g2000hsl.googlegroups.com...

> Jaka jest roznica miedzy fiutem a Slawista?
> Fiut ma napletek!
>
> J-23 von Flegiel
>
> Mój dostał tylko pasków!!!

Jedna pani pyta druga, czy ona lubi jak mezczyzna ma zwoje miesni. A
zapytana odpowiada, ze woli kiedy mezczyzna posiada zwoje kory
mozgowej.

3. Data: 2008-01-29 03:45:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

Jedna pani pyta druga, czy ona lubi jak mezczyzna ma zwoje miesni. A
zapytana odpowiada, ze woli kiedy mezczyzna posiada zwoje kory

Widać, że stara i pazerna - doczeka się marudy na zupełnie stare lata, lub
samotności - gdy kupionego trykacza, zwłaszcza młodszego nawet kasa nie
zatrzyma.
Od inteligencji (przeżywania i zdobywania wiedzy) to mam bibliotekę i
internet...

4. Data: 2008-01-29 06:46:45

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:53954092-167a-479f-9219-42ad85622dad@
> [...]
> zatrzyma.
> Od inteligencji (przeżywania i zdobywania wiedzy) to mam bibliotekę i

Kto powiedzial ze koniecznie trzeba zyc w stadzie? Samotnosc jest
przyjemna! J.Nowicki kiedys powiedzial ze im jest starszy, to z
wiekiem pozada coraz bardziej inteligentnych kobiet. Bowiem przerwy
miedzy jednym aktem a drugim mu sie wydluzaja, i dobrze kiedy mozna
sobie w miedzyczasie milo, i na ciekawe tematy pogadac. Gorzej kiedy
nie ma o czym, i kochana kobieta namietnie przelacza np. ulubiony jazz-
ik ogladany na TV-kultura, na jakies cholerne glupoty. Wowczas trudno
sie pohamowac przed popelnieniem mordu rytualnego. Zdarza sie ze w/w
pani zmusza nas np. do picia mleka na sniadanie, ze zdrowe i pozywne.
Ale jest ohydne, i kretynsko biale. Zas konsumpcja powyzszego konczy
sie dla nas sensacjami, bowiem natura dawno juz pozbawila nasz
organizm laktazy. A tak ogladmy co chcemy, i popijamy piwem, winem...
itp.

PS. idealna kobieta jest jak chusteczka higieniczna: miekka, przyjemna
w dotyku, sterylna, ladnie opakowana, i jednorazowa

5. Data: 2008-01-29 07:43:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Amator(ka) razówek.

Nie jestem wybredny względem jedzenia - byle było dobre (kiepska
kucharka może popsuć nawet najlepszy) produkt, ale umiem sam gotować).
Małżeństwo (związek) to nie klub dyskusyjny, nie musi wspinać się na wyżyny
nauk humanistycznych, technicznych czy sztuki. Nie da się żyć w takiej
atmosferze. Znudzi się jak i inne. Życie to rozmaitość, a w parze
najważniejsza jest lojalność i spolegliwość. Nie chciałbym pilnować się w
nocy czy spać osobno, bo kobiecie palnąłby do głowy pomysł na powycinanie
skórek. Tutaj muszę zaznaczyć - cenię wierność i swoim żonom byłem wierny
dotąd, dopóki swoim postępowaniem nie zwolniły mnie ze słowa. Nie była to
zdrada fizyczna (kochanek), ale działanie wrogie i na szkodę moją i w
konsekwencji mojej rodziny (kobiety bywają nielogiczne).
Jeżeli są dzieci (co najmniej jedno), dostarcza ono zajęcia dla obojga
przynajmniej do ukończenia studiów - później samo może sobie nie życzyć
zbytniej troskliwości i wtykania nosa. Moje dzieci nie były wychowywane
przez babki - po za rodzinnymi wizytami czy kawałkiem ferii czy wakacji -
doskonale to załatwiła położna przy mojej drugiej córce - gdy teściowa
wyciągnęła ręce po dziecko już ubrane do wyjscia - powiedziała jej, że ono
należy do rodziców, swoje pani juz wychowała...
Nie traktuję kobiet wyłącznie jako materacyka rozkoszy. Raczej
partnersko, co nie oznacza, że robimy razem to samo. Pewnych prac ona nie
może (siła) lub nie powinna (nie umie) wykonywać - toteż ja jej nie
zatrudniam, ale też jeżeli ona nie może z różnych powodów wykonac
trywialnych prac domowych nie ma żadnej przeszkody, abym ja je wykonał. Stąd
pranie i wieszanie do suszenia nie jest dla mnie osobliwością - choć
naśmiewano się na grupach ze mnie, gdy wieszałem stringi mojej córki, co
oznaczało dla mnie tylko jedno - stale jestem w co najmniej jednym
obiektywie...

6. Data: 2008-01-29 08:50:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Hm! Szaweł - kidnaper króliczkuje w Zakopcu?

7. Data: 2008-01-29 09:54:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> [...]
> postępowaniem nie zwolniły mnie ze słowa. Nie była to zdrada
> fizyczna (kochanek), ale działanie wrogie i na szkodę moją i w

Ha! Mamy chyba podobną definicję wierności. Kochanka? Proszę bardzo -
o ile nie spiskuje przeciw mnie jako żonie.

> (kobiety bywają nielogiczne).

<ciach reszta>

Mężczyźni też bywają... I to jak!

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-01-29 10:02:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Wow! Niedługo dojdziemy do konsensusu, że los nam do tej pory
> nie sprzyjał, bo od samego początku powinniśmy być tylko ze sobą.

W tym cały jest ambaras... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2008-01-29 10:03:18