Palenie...

121. Data: 2008-02-04 23:06:34

Temat: Re: Palenie...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> A potem się okarze że cię sąsiad zza ściany
> łatwiej podgląda niż ty własną żonę w kąpieli... ;)))

Słownik, Sky, słownik! Dowcip wtedy wyda się bardziej trafny.

michał

122. Data: 2008-02-04 23:12:08

Temat: Re: Palenie...a dojrzałość emocjonalna Szymborskiej ;)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> Hmmmm, niech pomyślę - należy okazać mu współczucie i nie zrewanżować
> się przyjęciem postawy obronnej wrogiej wobec niego? ;>

No, i surowicę zawsze mieć w kieszeni. ;)

michał

123. Data: 2008-02-04 23:13:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słownik, Sky, słownik! Dowcip wtedy wyda się bardziej trafny.

O ja naiwny! ;P
A myślałem rze prawię do inteligentnego!
;)

124. Data: 2008-02-04 23:17:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę delikatności w sformułowaniach prosiłbym.

Coś cię świerzbi w rozkroku -widzę że się sam nie masz odwagi na widoku podrapać ot
robię to za ciebie a ty prosisz o takt?!? ;)
To się w końcu drap sam gdzie trzeba. ;P
[wystarczająco delikatnie?] ;)

125. Data: 2008-02-04 23:20:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, i surowicę zawsze mieć w kieszeni. ;)

Więc lepiej uciec spowrotem na drzewo? :)
Proponuję od razu zostać tam na stałe... ;P

126. Data: 2008-02-04 23:28:49

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fo7ume$u8p$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Człowieka w sobie...jak najbardziej. Zaryzykujesz? ;P

Nie zaryzykuję, bo mam wbudowany bezobsługowy i automatyczny bezpiecznik
- gdybym pojechał za daleko, miał takie wrażenie lub Ty byś dał mi znać,
to zaraz zacząłbym działać w odwrotnym kierunku - jako siostra
miłosierdzia z zarostem. :)

Metoda "miłosierdzia" jest fajna, jak ma się gdzie uciec.

Pozdrawiam niemiłosiernie śpiąco
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

127. Data: 2008-02-05 00:39:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - gdybym pojechał za daleko, miał takie wrażenie lub Ty byś dał mi znać,
> to zaraz zacząłbym działać w odwrotnym kierunku - jako siostra

Ale po co siebie samego tak tarmosić w te i z powrotem? ;)
Żeby COŚ udowodnić?! ;P

> Metoda "miłosierdzia" jest fajna, jak ma się gdzie uciec.

Od miłosierdzia?! Od tego nie ma ucieczki w lepsze miejsce...
są tylko gorsze...np. na drzewo... ;)

128. Data: 2008-02-05 00:41:32

Temat: Re: Palenie...a...;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS: spróbuj założyć jakiś nowy wątek na grupie.
Cos jest nie tak...albo przynajmniej mi się nie udaje ;)

129. Data: 2008-02-05 13:05:17

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle to zleźliśmy???
Jeśli tak, to z bólem serca stwierdzam, że nie zauważyłam. Nade wszystko
lubię własną, całą skórkę.:(((

130. Data: 2008-02-05 16:57:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fo9mud$9jn$1@inews.gazeta.pl...
> A tak w ogóle to zleźliśmy???
> Jeśli tak, to z bólem serca stwierdzam, że nie zauważyłam. Nade wszystko
> lubię własną, całą skórkę.:(((

A lubisz być po niej głaskana? ;)

niemożność stworzenia stalego związku
Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...