Paluszki serowe w malakserze

1. Data: 2002-05-17 17:15:09

Temat: Paluszki serowe w malakserze
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Paluszki serowe w malakserze

500 ml maki
100 gr masla
1 jajko
1 lyzka octu
1 lyzka wody
szczypta soli
szczypta chili
150 ml grubo startego zoltego sera
1 lyzka kminku

Rozgrzac piec do 200C/400F.

Umiescic stalowe ostrze w misce malaksera, dodac make, maslo, sol,
chili. W malym naczyniu z dziubkiem zmieszac jajko, ocet i wode.
Trzymajac naczynie z dziubkiem w jednej rece jednoczesnie lac plyn
jajkowy do malaksera i druga reka wlaczac puls na 4-5 sekund, nie
dluzej.

Przelozyc do miski, dodac ser i kminek, i szybko polaczyc palcami
bardzo kluchowate ciasto, byle sie trzymalo i nie bylo suchej maki na
dnie miski, nie wiecej. Przelozyc do zamrazalnika na 5-10 minut,
podzieli na 2 czesci, kazda rozwalkowac na pol cm grubosci pomiedzy
dwoma arkuszami pergaminu. Wsadzic rozwalkowane ciasto z pergaminem do
zamrazalnika, az zesztywnieje. Wtedy latwo odkleic pergamin, pokroic
radelkiem na 2 cm pasy, piec na nieposmarowanej blasze 10 minut, albo az
blado zlote, ale nie brazowe.

Ta porcja miesci sie na 2 blachach. Ja pieke obie naraz, zmieniajac
pozycje w polowie pieczenia.

Magdalena Bassett
Kalifornia

1. Data: 2002-05-17 20:25:26

Temat: Re: Paluszki serowe w malakserze
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a) w wiadomości: <3...@w...net>...
>Ta porcja miesci sie na 2 blachach. Ja pieke obie naraz, zmieniajac
>pozycje w polowie pieczenia.

znaczy, obracasz sie z boku na bok, przestepujesz z nogi na noge czy
wybierasz cos losowo z Kamasutry?

cos podejrzanie rozbawiona dzis jestem ;)

Margola

1. Data: 2002-05-18 00:20:41

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk wrote:

> [...]
> wybierasz cos losowo z Kamasutry?
>
> cos podejrzanie rozbawiona dzis jestem ;)

:))))))))

MB

1. Data: 2002-05-18 13:30:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :))))))))
> MB

Znaczy się wracasz do normy. I dobrze. Tak być powinno.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

garnki z powłoką silflonową
poczernobylowe skazenia
Apple Pie
Przywitanie i pytanie o przepisy do woka
po półrocznej przerwie...