Re: Pamiec Panslavisty

121. Data: 2011-07-30 19:31:21

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 21:25, u2 pisze:

> A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

To są właśnie skutki crosspostów z kuchni :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

122. Data: 2011-07-30 19:38:40

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 21:31, Aicha pisze:

> To są właśnie skutki crosspostów z kuchni :)

Metale sa zwykle zabojcze, ale czasami zbawienne :)

123. Data: 2011-07-30 19:50:52

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są właśnie skutki crosspostów z kuchni :)

A co robią na pl.rec kuchnia?

124. Data: 2011-07-30 19:51:14

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 21:18, witek pisze:

> :-)
> Umiejętności korzystania z źródeł "poza podręcznikowych" czyli z
> publikacji naukowych mam w miarę opanowaną ;-)
>
> Co do "zbyt poważnego" traktowania sprawy - niestety muszę się z Tobą
> zgodzić, ale jak widzę "wymądrzająca się" osobę, która wyśmiewa innych
> prezentując "informacje" np jakoby związki metalu nie mogły być
> ceramiką (cyt z XL), to mnie szlak trafia. Nie mówiąc już o
> wprowadzaniu innych w błąd przez takie "nowinki"
>
> Pozdrowienia Witek

Te publikacje naukowe to też nic innego jak wiedza podręcznikowa. Oj,
zmieniło się wiele rzeczy, nawet w stosunkowo niedługim czasie po
opublikowaniu przez naukowców.

125. Data: 2011-07-30 20:01:04

Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A co robią na pl.rec kuchnia?

Bio odpisujesz jednocześnie na politykę i na kuchnię.

126. Data: 2011-07-30 20:05:49

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 22:01, WitexP pisze:

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bio odpisujesz jednocześnie na politykę i na kuchnię.

Faktycznie, nawet nie zdawałem sobie z tego sprawy.

127. Data: 2011-07-31 16:30:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> Dograło się do tego stopnia że pyłek niemodyfikowanego słonecznika
> pszczołom nie szkodził. A zmienionego sztucznie, w błyskawicznym tempie
> przez człowieka chyba jednak zaszkodził. Pytanie - ile czasu potrzeba żeby
> zobaczyć kiedy taki słonecznik zacznie oddziaływać na ludzi?

"chyba jednak"- masz jakies badanie uwiarygodnione na ten temat, czy tylko
teoryjki w niedziele popoludniu u cioci na imienianach.

> Chcesz się założyć?

po co. Przeciez to jest fakt.
i.

128. Data: 2011-08-01 15:14:33

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 21:51, jadryś pisze:

> Te publikacje naukowe to też nic innego jak wiedza podręcznikowa. Oj,
> zmieniło się wiele rzeczy, nawet w stosunkowo niedługim czasie po
> opublikowaniu przez naukowców.

No popatrz, następny noblista.Mądrzejszy od wszystkich naukowców i
marnuje się pisząc na grupy.LOL
Jadryś pierd... jak Ikselka.

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka