Re: Pamiec Panslavisty

111. Data: 2011-07-23 09:54:57

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-23 10:41, jadryś pisze:
> No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

GMO to gwno, nie radze nawet tego probowac. Kompletnie bez smaku.

112. Data: 2011-07-24 17:52:46

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-23 11:54, u2 pisze:

> GMO to gwno, nie radze nawet tego probowac. Kompletnie bez smaku.

Niedługo nawet nie będziemy mieć wyboru. Już zresztą mamy ograniczony
wybór, - do prawie każdego oleju w kraju jest dodana domieszka
modyfikowanej soi.

113. Data: 2011-07-26 13:27:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> Właśnie, - całe wieki, a wszystko inne łącznie z pszczołami także
> ewoluowało. Trwało to miliony lat zanim się "dograło", a tu zmieniono w
> błyskawiczny sposób jedno z ogniw natury a pozostałe działają "po
> staremu".

nic sie nie dogralo. Stale sie dogrywa.

> No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

i tutaj tez jest to nieprawda.

i.

114. Data: 2011-07-29 18:34:21

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 11:48, jadryś pisze:

> Zrozumiałbym Twoje zastrzeżenia do Jej uporu gdybyś był naukowcem
> pracującym nad tą sprawą, ale tak to naprawdę nie oczekuj przyznania
> racji i uznawania argumentów gdzieś wyczytanych. Widać Ikselka też miała
> jakieś swoje źródła informacji na ten tamat i różnily sie one od tych
> które Ty przytoczyłeś.

Ja przytaczałem, publikacje dotyczące ceramiki, z pism recenzowanych, z
tzw listy filadelfijskiej, w odpowiedzi otrzymywałem ewentualnie link do
wikipedi lub twierdzenie, że ona ma racje i już.
Ciekawe czy widzisz różnicę?
Witek

115. Data: 2011-07-29 19:42:24

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 20:34, witek pisze:
> Ciekawe czy widzisz różnicę?

Jak nie widac roznicy to po co przeplacac ? :)

116. Data: 2011-07-29 20:27:20

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-29 21:42, u2 pisze:

> Jak nie widac roznicy to po co przeplacac ? :)
Taaa ;-)

117. Data: 2011-07-30 18:52:37

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tzw listy filadelfijskiej, w odpowiedzi otrzymywałem ewentualnie
> link do wikipedi lub twierdzenie, że ona ma racje i już.

To już mniej istotne. Wazniejsze jest to że zarówno Ty jak i Ikselka za
poważnie podchodzicie do takich spraw.. Wszak to są sprawy o których
obydwoje macie wiedzę tylko podręcznikową.

118. Data: 2011-07-30 18:53:47

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-26 15:27, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> nic sie nie dogralo. Stale sie dogrywa.

Dograło się do tego stopnia że pyłek niemodyfikowanego słonecznika
pszczołom nie szkodził. A zmienionego sztucznie, w błyskawicznym tempie
przez człowieka chyba jednak zaszkodził. Pytanie - ile czasu potrzeba
żeby zobaczyć kiedy taki słonecznik zacznie oddziaływać na ludzi?

> i tutaj tez jest to nieprawda.
>
> i.

Chcesz się założyć?

119. Data: 2011-07-30 19:18:15

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 20:52, jadryś pisze:

> To już mniej istotne. Wazniejsze jest to że zarówno Ty jak i Ikselka za
> poważnie podchodzicie do takich spraw.. Wszak to są sprawy o których
> obydwoje macie wiedzę tylko podręcznikową.
:-)
Umiejętności korzystania z źródeł "poza podręcznikowych" czyli z
publikacji naukowych mam w miarę opanowaną ;-)

Co do "zbyt poważnego" traktowania sprawy - niestety muszę się z Tobą
zgodzić, ale jak widzę "wymądrzająca się" osobę, która wyśmiewa innych
prezentując "informacje" np jakoby związki metalu nie mogły być ceramiką
(cyt z XL), to mnie szlak trafia. Nie mówiąc już o wprowadzaniu innych w
błąd przez takie "nowinki"

Pozdrowienia Witek

120. Data: 2011-07-30 19:25:14

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-30 21:18, witek pisze:
> [...]
> prezentując "informacje" np jakoby związki metalu nie mogły być ceramiką
> (cyt z XL), to mnie szlak trafia. Nie mówiąc już o wprowadzaniu innych w

A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka
czajnik w marchewkowe ciapki
Panslavista- prawda o Żydzie