Re: Pamiec Panslavisty

101. Data: 2011-07-22 16:46:27

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 15:04, Lebowski pisze:

> Imo 'kretynek' za ktorego sie obruszasz jest tak samo pedziowaty jak
> 'kretynka'.

Nie ja to pisałem, a wiec nie wiem, - nie obracam się w tych kręgach to
i nie znam slangu z waszego środowiska.

102. Data: 2011-07-22 16:47:43

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 15:56, Iwon(K)a pisze:

> "wszyscy" ??--- i o czym?
>
> i.

O GMO, czyli genetycznie modyfikowanych roślinach. M.in. rzepaku, soi
czy słoneczniku, które w USA wyszly już z fazy laboratoryjnej i są
przedmiotem upraw na skale przemysłową. Przypuszczalnie od nektaru tych
roślin giną pszczoły.

103. Data: 2011-07-22 16:47:50

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 14:27, stevep pisze:

> Więc ja odpadam, ale ty masz szanse.

Ojejku, wyrazy współczucia, Stefan. Nie załamuj się, sa jeszcze inni geje.

Dziękuję - nie skorzystam.

104. Data: 2011-07-22 16:48:20

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 14:42, Aicha pisze:

> No ja załapałam po przeczytaniu 10 postów, o kogo (może) chodzi(ć). A
> Ty ile lat już na tej polityce siedzisz?

Bo ja wiem... - jakieś 3 lata.

> Odpowiedź na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

Z mojego punktu widzenia - wnosi..

105. Data: 2011-07-22 16:48:32

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 14:58, Lebowski pisze:
> spierdalaj

Pa, panie Lebowski.

106. Data: 2011-07-22 17:15:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
> upraw na skale przemysłową. Przypuszczalnie od nektaru tych roślin giną

rosliny sie cale wieki genetycznie modyfikowaly. Akurat na temat giniecia
pszczol sa i inne
przypuszczenia. Mi bardziej chodzilo o Twoja nieprawdziwa generalizacje.

i.

107. Data: 2011-07-22 19:25:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 18:48, jadryś pisze:

> Pa, panie Lebowski.

Tylko nie mow do mnie pa, bardzo cie prosze.
I sorry za to spierdalaj.
Powinienem byc bardziej kreatywny i mialo byc oczywiscie:
- gon sie ;)

108. Data: 2011-07-23 00:01:16

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-07-2011 o 18:47:50 jadryś <a...@o...pl> napisał(a):

> Ojejku, wyrazy współczucia, Stefan. Nie załamuj się, sa jeszcze inni
> geje.
>
> Dziękuję - nie skorzystam.
Wymawiała się żaba błota. ;)

--
stevep

109. Data: 2011-07-23 08:41:20

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 19:15, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> giniecia pszczol sa i inne
> przypuszczenia. Mi bardziej chodzilo o Twoja nieprawdziwa generalizacje.

Właśnie, - całe wieki, a wszystko inne łącznie z pszczołami także
ewoluowało. Trwało to miliony lat zanim się "dograło", a tu zmieniono w
błyskawiczny sposób jedno z ogniw natury a pozostałe działają "po
staremu".

No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

110. Data: 2011-07-23 08:42:00

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-23 02:01, stevep pisze:

> Wymawiała się żaba błota. ;)

Wszystkich mierzysz swoja miarką dewianta seksualnego,,ale wyobraź sobie
że jest jeszcze trochę heteroseksualnych ludzi na świecie. Ja jestem
jednym z nich.

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka
czajnik w marchewkowe ciapki