Re: Pamiec Panslavisty

91. Data: 2011-07-22 09:48:48

Temat: Re: [OY]: Pamiec Panslavisty
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:09, witek pisze:

> Nie, zdecydowanie nie.
> Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta
> ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie
> mogą być ceramiką, a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu
> nie są przyjmowane do wiadomości, bo dla niej tytan jet dodatkiem -
> toz to kuriozum było! A jeszcze na argumenty odpowiadała bluzgami.
> Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe,
> przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie
> rozpuszczają się w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na
> [...]

W tym temacie akurat nie mogę zająć zdania. Ale o tym tym teflonie
sklaniałbym sie do przyznania racji Ikselce. - Już teraz na dzień
dzisiejszy jest wiele wątpliwości co do jego takiego zastosowania.

92. Data: 2011-07-22 09:48:52

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 19:25, Lebowski pisze:

> No to moze sie juz nie mecz z tym zastanawianiem, bo o gustach sie nie
> dyskutuje z oczywistych powodow.

Tu nie chodzi o gust, ale o rozumienie danych terminów. Bo widzę że ty
zupełnie inaczej rozumiesz definicję słowa "kreatywność" niż ja.

93. Data: 2011-07-22 09:48:56

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 01:46, stevep pisze:

> A ja słyszałem guciu, że ziemia zaczęlą obracać się w przeciwną
> stronę, ale nie uwierzyłem.

A ja z kolei że agent tomek preferuje tylko seks z młodymi facetami.

94. Data: 2011-07-22 09:48:59

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 20:55, Aicha pisze:

> To czemu się obruszasz za "nawiedzoną kretynkę"?

Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko męskie zdrobnienie
od słowa "Kretyn" - "Kretynki".

PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

95. Data: 2011-07-22 12:27:28

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-07-2011 o 11:48:56 jadryś <a...@o...pl> napisał(a):

> A ja z kolei że agent tomek preferuje tylko seks z młodymi facetami.
Więc ja odpadam, ale ty masz szanse.

--
stevep

96. Data: 2011-07-22 12:42:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 11:48, jadryś pisze:

> Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko męskie zdrobnienie
> od słowa "Kretyn" - "Kretynki".

No ja załapałam po przeczytaniu 10 postów, o kogo (może) chodzi(ć). A Ty
ile lat już na tej polityce siedzisz?

> PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

Odpowiedź na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

97. Data: 2011-07-22 12:58:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie chodzi o gust, ale o rozumienie danych terminów. Bo widzę że ty
> zupełnie inaczej rozumiesz definicję słowa "kreatywność" niż ja.

Zaczynasz belkotac jak potluczony albo nie ogarniasz juz swojego
stanowiska, ktore zawarles w 3-4 ostatnich postach.
Dla ciebie kreatywnosc to tworzenie nowych postow, a pansla poszedl dalej
- "Jak dla mnie to już sama podwyższona aktywność, rozpoczynanie nowych
wątków jest kreatywnością. Panslav szedł w tym dalej, - nowatorskie
pomysły na przyrządzanie potraw i ogólnego podejścia do zagadnień w
temacie kuchnia były nieomal codziennością.".
Ale te pomysly chwile wczesniej relatywizujesz
- "Trafiony czy nie trafiony pomysł kulinarny to rzecz względna",
czyli w pewnej czesci kwestionujesz, a potem warunkujesz gustem
- "No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów
Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do gustu!".
Czyli cala ta twoja kreatywnosc w efekcie sprowadza sie do gustu, wiec
nie ma o czym dyskutowac, bez wzgledu czy to w koncu zrozumiales, czy nie.
Dlatego ujme to tak - spierdalaj jadrys z tym swoim belkotem albo
ograniczeniem, bo szkoda na niego juz wiecej czasu.

98. Data: 2011-07-22 13:04:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko męskie zdrobnienie
> od słowa "Kretyn" - "Kretynki".
>
> PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

Imo 'kretynek' za ktorego sie obruszasz jest tak samo pedziowaty jak
'kretynka'.

99. Data: 2011-07-22 13:56:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> Albo to masowe ginięcie pszczół w USA i Kandzie - giną całe szczepy "bez
> powodu". Niby oficjalnie to tajemnicza sprawa, ale wszyscy myslą o
> jednym...

"wszyscy" ??--- i o czym?

i.

100. Data: 2011-07-22 15:11:22

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-22 15:56, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

Obstawiałabym Egipt.

Qra

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka