Re: Pamiec Panslavisty

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pamiec Panslavisty
Date: Fri, 22 Jul 2011 14:58:00 +0200
<ivu7iv$8a6$1@news.onet.pl> <ivu7q8$928$1@news.onet.pl>
<ivuvrl$l71$1@news.onet.pl> <qeyvr0z3b58k.q41m3q6y9m7r$.dlg@40tude.net>
<j00i18$lme$9@news.onet.pl> <q...@4...net>
<j01kcc$lrm$1@news.onet.pl> <gqn3aa3sa1j1$.1ikbl2plov44z.dlg@40tude.net>
<j03tcs$gru$3@news.onet.pl> <j03tmo$fh0$1@speranza.aioe.org>
<j03ui8$nd6$1@news.onet.pl> <j03v6l$jdd$1@speranza.aioe.org>
<j03vtr$stt$1@news.onet.pl> <j047kd$a3p$1@speranza.aioe.org>
<j06bf2$uhc$3@news.onet.pl> <j06ghp$l51$1@speranza.aioe.org>
<j070g2$jkp$5@news.onet.pl> <j0730u$7rr$1@speranza.aioe.org>
<j09mfe$2gp$1@news.onet.pl> <j09ndt$d1u$3@speranza.aioe.org>
<j0bh3a$1oq$5@news.onet.pl>

W dniu 2011-07-22 11:48, jadryś pisze:

> Tu nie chodzi o gust, ale o rozumienie danych terminów. Bo widzę że ty
> zupełnie inaczej rozumiesz definicję słowa "kreatywność" niż ja.

Zaczynasz belkotac jak potluczony albo nie ogarniasz juz swojego
stanowiska, ktore zawarles w 3-4 ostatnich postach.
Dla ciebie kreatywnosc to tworzenie nowych postow, a pansla poszedl dalej
- "Jak dla mnie to już sama podwyższona aktywność, rozpoczynanie nowych
wątków jest kreatywnością. Panslav szedł w tym dalej, - nowatorskie
pomysły na przyrządzanie potraw i ogólnego podejścia do zagadnień w
temacie kuchnia były nieomal codziennością.".
Ale te pomysly chwile wczesniej relatywizujesz
- "Trafiony czy nie trafiony pomysł kulinarny to rzecz względna",
czyli w pewnej czesci kwestionujesz, a potem warunkujesz gustem
- "No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów
Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do gustu!".
Czyli cala ta twoja kreatywnosc w efekcie sprowadza sie do gustu, wiec
nie ma o czym dyskutowac, bez wzgledu czy to w koncu zrozumiales, czy nie.
Dlatego ujme to tak - spierdalaj jadrys z tym swoim belkotem albo
ograniczeniem, bo szkoda na niego juz wiecej czasu.