Pani Szczurkowa

41. Data: 2008-05-26 21:37:43

Temat: Re: Pani Szczurkowa
Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał:

> komu odpowiadasz? :)

Wszystkim :)

Dziękuję wszystkim za obecność.
I nie chodzi tutaj tylko o temat odejścia Pani Szczurkowej.

Chodzi również o to, jak dalece staliśmy się, lub nie, cyborgami.

O umiejętność zrozumienia, że ktoś może czuć inaczej niż my, mieć inne
pomysły na życie, inaczej niż my traktować ludzi, i zwierzęta też, szanując
jednych i drugich za sam fakt ich istnienia.
I na pewno to inne czucie lub widzenie świata nie musi być powodem do
negowania innych, ubliżania im, bądź też równania wszystkiego i wszystkich
pod swój, jedynie słuszny, sznurek.

Każdemu z nas wolno mieć swój, jedynie słuszny, światopogląd, to oczywiste.

Dobrze by było, aby równie oczywistym stał się fakt, że na wszystko można
spojrzeć z drugiej strony.

Zaiste, warto.
Widok jest znacznie ciekawszy niż te, które znamy na co dzień :)

Pozdrawiam serdecznie.

Hanka

42. Data: 2008-05-26 21:43:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 21:35, medea <e...@p...fm> wrote:

> Eee tam, na zdjęcia nie musiałaś patrzeć, toć płyty Ci nie prześlę. ;-)
> A niewymutowany głos mi się podoba, lubię mało dojrzałych facetów. :-P

Ja lubię dojrzałych, z głębokim barytonem. Ten z filmiku brzmi jak
głos zniewieścialego fryzjera.

> Bo mam wrażenie, że tego potrzebujesz. :-)

Wrażenie... impresja... to tylko wytwór Twojej psychiki. W dodatku
serwujesz mi coś, co akurat u Ciebie powoduje uspokojenie - u mnie
powoduje stan wewnętrznego rozedrgania, wręcz irytacji. Ludzie reagują
różnie na te same bodźce - przecież na pewno uczyłaś się psychologii.
Czyli ryzykowne jest bazowanie na własnych doznaniach w serwowaniu
innym określonych bodźców. Nawet kolory widzimy inaczej - osobnicza
wrażliwość jest różna, słuchowa też itd.

Lubisz basso continuo? - to by mnie uspokoiło... godzinka słuchania
nie za głośnej muzyki (gdybym oczywiście była niespokojna, a i
spokojną być można zawsze bardziej niż się jest).
Masz tu samą klasykę basso continuo - Canon in D Pachelbel'a:
http://www.youtube.com/watch?v=6wpPk8qk3uQ&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck
Polecam :-)

Co by tu jeszcze... o, "Cztery pory roku" Vivaldiego, jakiś nokturn
Chopina, czy jego "Preludium deszczowe"... taaaaak, tu efekt także
byłby pewny i natychmiastowy :-)

Ale tooooo, co mi dedykujesz, wybacz, źle mnie nastraja, więc sobie
puszczam Pachelbela, wszelkie wersje, usypiając ze słuchawkami na
uszach...

43. Data: 2008-05-26 21:47:33

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Spadaj, matołku.

Z dyplomacją nie mam wiele wspólnego.

michał

44. Data: 2008-05-26 21:52:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> zawsze się zastanawiam nad tym stojąc na przeróżnych pogrzebach -
> wszak wg chrześcijan "tam" jest lepiej i "tam" dążą - więc czemu tu
> płakać? rozumiem żal za kimś - to naturalne i ludzkie.
> ale cierpienie...?
> siódma kosmiczna
> za lasem na polu
> po tamtej stronie
> będziemy biegać boso
> jak za młodu...

Właśnie. Wg chrześcijan nie ma tam dyskotek, alkoholu, trawy, rozpusty i
wspomnień na kacu. Do bani takie bieganie po polu. Dlatego ja na pogrzebach
płaczę.

michał

45. Data: 2008-05-26 21:57:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> Przemijaniem są pory roku, dojrzewanie owoców, zmiany w przyrodzie na
> skutek ludzkiej działalności (degradacja), zmiany we własnym ciele.
> Kto tego co dnia nie zauważa, potrzebuje przemijania najbliższych, aby
> zrozumieć, że i z nim stanie się w końcu to samo. Istnieją dorośli
> dziecinni jak dzieci - takiemu jeśli powiesz, że kiedyś umrze, to on
> ma cię za wroga nr 1. Tacy uważają, że ICH życie nigdy się nie
> skończy, to tylko inni umierają, a oni, jeśli dostatecznie wokół
> siebie nagromadzą, przeżyją dzięki tej barykadzie...

Tak. Oni Zombi się nazywają.

michał

46. Data: 2008-05-26 22:00:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 22:43, i...@g...pl wrote:
> (...)
> Ale tooooo, co mi dedykujesz, wybacz, źle mnie nastraja, więc sobie
> puszczam Pachelbela, wszelkie wersje, usypiając ze słuchawkami na
> uszach...

...a to polecam (Ci) na poranną orzeźwiającą gimnastykę:
http://www.youtube.com/watch?v=xv0AmSbJZtM

;-PPP

47. Data: 2008-05-26 22:48:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Masz tu samą klasykę basso continuo - Canon in D Pachelbel'a:
> Co by tu jeszcze... o, "Cztery pory roku" Vivaldiego,

Ile można słuchać Pachelbela i Vivaldiego?
Acz przyznaję, że wszelkie instrumenty większe od altówki wywołują
motyle w brzuchu (przy wydawaniu dżwięków) - czyli efekt przeciwny niż
u Ciebie. Podobnie jak dźwięki gitary basowej. Pewnie dlatego
dziewczyny tak kochają basistów ;)
Do śpiewania nie musi być basbaryton, równie dobrze może być
niewymutowany... natomiast do mruczenia do ucha już tylko głębokie
basy ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-05-26 22:54:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> ...a to polecam (Ci) na poranną orzeźwiającą gimnastykę:
> http://www.youtube.com/watch?v=xv0AmSbJZtM

Albo to:
http://www.youtube.com/watch?v=tP1PXRiVoJw&feature=r
elated

--
Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2008-05-27 07:31:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Ja lubię dojrzałych, z głębokim barytonem.

Może jeszcze dojrzeję do tego. ;-)

> Wrażenie... impresja... to tylko wytwór Twojej psychiki.

No tak, a cóż innego?

>W dodatku
> serwujesz mi coś, co akurat u Ciebie powoduje uspokojenie - u mnie
> powoduje stan wewnętrznego rozedrgania, wręcz irytacji.

A, to przepraszam, nie sądziłam, że jest aż tak źle.

> [...]
> innym określonych bodźców. Nawet kolory widzimy inaczej - osobnicza
> wrażliwość jest różna, słuchowa też itd.

Dobrze, że to zaczynasz dostrzegać. :-)

> Masz tu samą klasykę basso continuo - Canon in D Pachelbel'a:
> [...]

Nie uwierzysz, ale moja pierwsza płyta CD, jaką kupiłam ponad 20 lat
temu to było właśnie mi.in. to. Poza tym, z tej samej płyty:
http://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=KRhIJQRL0Eg&feature=r
elated

> Co by tu jeszcze... o, "Cztery pory roku" Vivaldiego, jakiś nokturn
> Chopina, czy jego "Preludium deszczowe"... taaaaak, tu efekt także
> byłby pewny i natychmiastowy :-)

Też czasami słucham.

Co wcale mi nie przeszkadza akurat teraz zachwycać się niewymutowanym
głosem Fabio Concato. :-)

> Ale tooooo, co mi dedykujesz, wybacz, źle mnie nastraja, więc sobie
> puszczam Pachelbela, wszelkie wersje, usypiając ze słuchawkami na
> uszach...

Nie wiem, czy to zdrowe tak usypiać. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

50. Data: 2008-05-27 07:31:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> ...a to polecam (Ci) na poranną orzeźwiającą gimnastykę:
> http://www.youtube.com/watch?v=xv0AmSbJZtM

Za bardzo machają głowami na rozgrzewce, miałabym od tego zawroty głowy. ;-)

Ewa

InPULS NA ZYWCA
Potrzebny psycholog
Kurs psychoterapii