Re: Pani Wałęsowa

11. Data: 2011-11-25 19:55:03

Temat: Re: Pani Wałęsowa
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> No właśnie o tym pisałam wyżej.....
> Czasami najlepiej nam jest, kiedy zycie pozostaje "as is" :-), MK

A ja to odebrałam raczej, jako niech się baba cieszy, że się nie musiała
natyrac z jej proweniencjami i bagażem dzieciaków.

--

Paulinka

12. Data: 2011-11-25 19:55:15

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jaorf9$rf6$1@node2.news.atman.pl...

> Raczej to, że nie miałaby za co utrzymać ośmioro dzieci i musiałaby przy
> nich samodzielnie harować ledwo wiążąc koniec z końcem.
> Z tego, co wyczytałam (książki nie czytałam) z wywiadu z autorem jej
> biografii, to dzieci wychowała sama, aktualnie sama wychowuje powierzone
> jej wnuki.
>
> --
>
> Paulinka

Znałam (i znam) po prostu taka liczna rodzinę (polowa z ósemki dzieciaków,
to mi przyjaciele) i chociaż tatko pracował wysoko w dyplomacji, robił
dodatkowo po nocach tłumaczenia, to nie przelewało sie.....
Nie wartościuje tu,
po prostu pisze, ze lekko momentami nie jest.

MK

13. Data: 2011-11-25 19:58:50

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jaorqn$rf6$3@node2.news.atman.pl...

> A ja to odebrałam raczej, jako niech się baba cieszy, że się nie musiała
> natyrac z jej proweniencjami i bagażem dzieciaków.
>

> --
>
> Paulinka

Wiesz? Bo wkurza mnie, jak nie docenia sie pracy innych członków rodziny,
tu: prostego faktu, że mili lżej.

Z innej beczki wkurzają mnie sytuacje, kiedy na linii teściowa-synowa są
ostre spięcia, a ta druga jakoś nie dostrzega ile tyra teściowa (jako
babcia) przy dziecku.

Chodzi mi o zwykłą uczciwość,

MK

14. Data: 2011-11-25 20:05:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]

> sie.....
> Nie wartościuje tu,
> po prostu pisze, ze lekko momentami nie jest.

Pewnie byłoby ubogo i skromnie.

Znam jednak dwie takie rodziny z 8 dzieci.
Jedna z moich koleżanek z pracy ma takie liczne rodzeństwo. Bardzo lubię
słuchać opowieści o ich perypetiach, wszyscy sobie fajnie radzą.
Druga rodzina, to kolega z klasy. Mają schronisko w Beskidach i z tego
się utrzymują.
BTW mój drugi syn ma imię na cześć tego kumpla, zawsze go bardzo lubiłam ;)

--

Paulinka

15. Data: 2011-11-25 20:11:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jaorqn$rf6$3@node2.news.atman.pl...

> Wiesz? Bo wkurza mnie, jak nie docenia sie pracy innych członków rodziny,
> tu: prostego faktu, że mili lżej.

Najwidoczniej miała inne priorytety, niż Lechu ;P

> Z innej beczki wkurzają mnie sytuacje, kiedy na linii teściowa-synowa są
> ostre spięcia, a ta druga jakoś nie dostrzega ile tyra teściowa (jako
> babcia) przy dziecku.
>
> Chodzi mi o zwykłą uczciwość,

A to akurat rozumiem baaardzo nawet. Dlatego ja się staram minimalizować
takie sytuacje. Dziadkowie już swoje dzieci wychowali. Jeśli chcą i mogą
pomóc, to wielki ukłon i szacunek, ale nigdy nie można od nich tego
oczekiwać, a tym bardziej zgłaszać jakieś pretensje.

--

Paulinka

16. Data: 2011-11-25 20:31:34

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jaose1$rf6$4@node2.news.atman.pl...
> [...]

> utrzymują.
> BTW mój drugi syn ma imię na cześć tego kumpla, zawsze go bardzo lubiłam

Też ich lubię, świetni są.
Zdumiewająco różnorodni :-), MK

17. Data: 2011-11-25 20:40:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jaose1$rf6$4@node2.news.atman.pl...

> Też ich lubię, świetni są.
> Zdumiewająco różnorodni :-), MK

Ty się tu śmiejesz, ale wiesz, jakim dla mnie zaskoczyła koleżanka,
kiedy zapytałam, kurcze to ile Ty masz tego rodzeństwa, bo się gubię w
tych historiach (byłam pewna, że najwyżej 3). A ona na 7! Oni to akurat
leśnicy z dziada pradziada.

--

Paulinka

18. Data: 2011-11-25 20:46:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 20:48, Vilar pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Absolutnie nie....
> Natomiast niedocenianie tego co zdarzyło sie w jej życiu,
> niedocenianie męża uważam za ..... nieuczciwe,

A, tego powyższego to nie wiem, książki nie czytałam.

Ewa

19. Data: 2011-11-25 20:48:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 20:48, Paulinka pisze:

> Raczej to, że nie miałaby za co utrzymać ośmioro dzieci i musiałaby
> przy nich samodzielnie harować ledwo wiążąc koniec z końcem.

Z pewnością byłoby jej ciężko. No i musiałaby prawdopodobnie pracować.
Ciekawe, czy pracowała, zanim Lech zaczął robić karierę w polityce i
porządnie zarabiać.

Tak czy owak - wychować ośmioro dzieci to nie byle jakie osiągnięcie.
Ewa

20. Data: 2011-11-25 20:50:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Z pewnością byłoby jej ciężko. No i musiałaby prawdopodobnie pracować.
> Ciekawe, czy pracowała, zanim Lech zaczął robić karierę w polityce i
> porządnie zarabiać.

To raczej logistycznie niemożliwe. Pewnie byliby w jakiś sposób na
garnuszku państwa i żyli bardzo ubogo.

> Tak czy owak - wychować ośmioro dzieci to nie byle jakie osiągnięcie.

Ano.

--

Paulinka

Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!
chyba nie do konca rozumiem