Re: Pani Wałęsowa

81. Data: 2011-11-28 11:30:12

Temat: Re: Pani Wałęsowa
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-28 09:19, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> <...>
>
> Smutne (ale i żałosne):
> http://www.fakt.pl/Lech-Walesa-mowi-o-rozwodzie,arty
kuly,138033,1.html

> (no ale to tylko Fakt)

Czyli nie pomyliłam się zbytnio:

"Były prezydent książki nie czytał, ale wreszcie dotarło do niego, że
sytuacja w ich związku jest poważna. (...)

- Najwyżej nie rozmawialiśmy. Najwyżej usiadłem do komputera, zamiast
rozmawiać z żoną. Ale nic poza tym. Gdyby były jakieś tragedie,
awantury, bilibyśmy się, to może nawet trzeba by o tym powiedzieć. A tak
to jest pewien niesmak - mówi Wałęsa."

Były prezydent przyznaje, że na początku był romantykiem, ale to minęło.
- Tak naprawdę to mi golenie zostało... A miłość? Miłość nie ma
potwierdzeń - stwierdza."

Najwyżej...
Przykre.

Ewa

82. Data: 2011-11-28 15:11:56

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 08:05, Qrczak pisze:

> Stosunek do autora to bardzo pożyteczny weryfikator.
> Pozwolił niejednemu uratować morale dzięki odrzuceniu autorsko skażonych
> acz poczytnych dziełek.

A potem kończy się wielką kąpromitacją. Na cały Salon :)
http://kultura.gazeta.pl/kultura/1,114628,10688371,T
ymon_Tymanski_w_prokuraturze__Za_zniewazenie_godla.h
tml

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
że mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

83. Data: 2011-11-28 15:56:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-28 12:30, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

kuly,138033,1.html

> Czyli nie pomyliłam się zbytnio:

Ba, to nawet w Newsweeku było.

> [...]
>
> Były prezydent przyznaje, że na początku był romantykiem, ale to minęło.
> - Tak naprawdę to mi golenie zostało... A miłość? Miłość nie ma

Newsweek: Pana żona pisze, że ma jedno marzenie: że pan się jeszcze zmieni.
Lech Wałęsa: O, na pewno się zmienię. Na pewno będę bardziej ostrożny,
będę więcej wyjaśniał. No i kupię kwiatek.
[...]

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

84. Data: 2011-11-28 16:35:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Lech Wałęsa: O, na pewno się zmienię. Na pewno będę bardziej ostrożny,
> będę więcej wyjaśniał. No i kupię kwiatek.

:)

i.

85. Data: 2011-12-08 00:49:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 01:30, Fragile pisze:

> A dzisiaj kupiłam "Ołówek". Szczerze polecam.

Kilka dni temu wreszcie znalazłam co to.

A czytałaś może "Czasami wołam w niebo"?

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

86. Data: 2011-12-08 11:34:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Dec 2011 01:49:17 +0100, Aicha napisał(a):

> Kilka dni temu wreszcie znalazłam co to.
>
> A czytałaś może "Czasami wołam w niebo"?

Nie... Można to gdzieś jeszcze dostać, czy raczej tylko przez internet?

Pozdrawiam,
M.

87. Data: 2011-12-08 20:35:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 12:34, Fragile pisze:

> Nie... Można to gdzieś jeszcze dostać, czy raczej tylko przez internet?

Nie wiem niestety, ja skorzystałam z biblioteki.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!
chyba nie do konca rozumiem