Panierka jak w KFC, HOW TO?

1. Data: 2005-02-11 12:59:16

Temat: Panierka jak w KFC, HOW TO?
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś jak zrobić KFC w domu? Pikantnie.

WK

1. Data: 2005-02-11 13:11:28

Temat: Re: Panierka jak w KFC, HOW TO?
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl>
> Wie ktoś jak zrobić KFC w domu? Pikantnie.

Zamówić przez telefon i jak dostarczą posypać czym się da i ile wlezie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-11 13:20:32

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wie ktoś jak zrobić KFC w domu? Pikantnie.

1 cały usmażony kurczak, pociąć, 6-8 szklanek tłuszczu roślinnego <do
smażenia>

Marynata
4 szklanki wody
1 łyżka stołowa soli
1/2 łyżki stołowej glutaminianu sodu

Panierka<?>
1 jajko, ubić
1 szklanka mleka
2 szklanki mąki uniwersalnej
2 i 1/2łyżeczki soli
3/4łyżeczki pieprzu
3/4 łyżeczki glutaminianu sodu

1. Obrać kurę ze skóry i tłuszczu. Podgrzać tłuszcz na patelni do 350 stopni

2. Zmiąchać wodę, sól i 1/2 łyżeczki glutaminianu na marynatę w dużej
miseczce. Włożyć tam czikena i potopić 20 minut. Parę razy go poobracać w
tej marynacie.
3. W średniej misce zmiąchać ubite jajo
(kurze! ;-) ) i mleko. W innej średniej misce wymiąchać pozostałe składniki
panierki (mąkę, sól, pieprz, 3/4 łyżeczki glutaminianu i 5 uśmiechów)
4. Jak się cziken zmarynuje, to go trzeba położyć na papierowym ręczniku,
żeby nadmiar wody odciekł. Jeden kawałek kury wytarzać w tej mące z
dodatkami, później w jaju z mlekiem i znowu w mące z dodatkami. Upewnić się,
że kurczak jest wypanierowany obficie. Ułożyć czikeny w stosik na talerzu
lub <na czymśtam - blacha do ciast, czy coś takiego> do czasu, aż wszystkie
będą wypanierowane.
5. wrzucić kawałek kury do gorącego oleju. Smażyć pół kurczaka na raz (4
kawałki) przez 12-15 minut, lub do czasu, aż się zrobi złoty. Kawałki
poruszyć<?> w połowie czasu, aby się usmażyły równomiernie.
6. Wyciągnąć czikena do suszarki <takiej klatki z drutu?> lub ręcznika do
odcieknięcia - na około 5 minut przed jedzeniem.
Karmić 3-4 osób (jest 8 kawałków) <chyba mało głodnych - dopełnienie
tłumacza>

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobieta, która publicznie się rozbiera,
przypomina mi reżysera filmu kryminalnego,
który na wstępie zdradza rozwiązanie."Alfred Hitchcock
http://misiczka.com

1. Data: 2005-02-11 13:37:15

Od: "--+ emati +--" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cuibg0$nl3$1@inews.gazeta.pl...

ciach

> Marynata
> 4 szklanki wody
> 1 łyżka stołowa soli
> 1/2 łyżki stołowej glutaminianu sodu

ciach

:-)))))))
no i monitor do przetracia ściereczką się kwalifikuje!!
Parsknąłem śmiechem.... znakomita "marynata"
:-)))))))))))))

1. Data: 2005-02-11 13:44:08

Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczególnie glutaminian sodu brrrr
nie dośc że trucizna od której się zciemnia, to i mieso smak traci.
Ja zrobiłem tak,
jajko rozbełtane z mlekiem i wodą,
mąka kukurydziana i pszenna do tego ziarno sezamu, zioła jakie miałem pod
ręką,
suchą panierke do worka,
najpierwdo jaka potem do wora potwm trz ącham:)
potem wyciagam i niech postoi sobie albo poleży z 1 godzinkę, acha wcześniej
kurczaka natarłem solą, takż ew panierce z sola trzeba uważać.
co dalej
akurat ostatnio uzywałem skrzydełek, poporcjowane na 3 cześci tę najchudszą
wykożystałem do zupki, następnie na głęboki olej aż ładnie się zrumieni i
potem do piekarnika na brytwannę. i juz.
Wszyscy byli zachwyceni i mysleli że jakieś specjalne przyprawy używałem.

--
Maciej

1. Data: 2005-02-11 14:11:56

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Szczególnie glutaminian sodu brrrr

No cóż, to jest (niestety) oryginalny przepis z KFC :)

--
pozdrawiam, misiczka

Kobieta, która ma jednego kochanka jest aniołem,
która ma dwóch jest potworem, która ma trzech jest kobietą.
(Wiktor Hugo )
http://misiczka.com

1. Data: 2005-02-11 18:24:26

Od: "Leszek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cuiefn$6qd$1@inews.gazeta.pl,
misiczka typed:
> Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> No cóż, to jest (niestety) oryginalny przepis z KFC :)

Dokładnie - nareszcie wiem co to MSG...

KFC Extra Crispy Strips
Marinade:
4 cups water
1 tablespoon salt
1/2 teaspoon MSG
Coating:
1 egg, beaten
1 cup milk
2 cups all?purpose flour
2 1/2 teaspoons salt
3/4 teaspoon pepper
3/4 teaspoon MSG
1/8 teaspoon Garlic Powder
1/8 teaspoon Baking Powder
Cut 6 chicken Breasts into strips. . Preheat the shortening in a
deep?fryer to
350 degrees. Beat 1 egg and 1 cup of milk. Dip the chicken into the egg
mixture.
Dip the the chicken into the coating. Fry in fryer a few at a time till
they are
golden brown and float. Remove the chicken to a rack and allow to drain
for 5 minutes.

Leszek

1. Data: 2005-02-11 18:34:53

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> KFC Extra Crispy Strips

A gdzieś czytałam, że to tutaj temat zakazany ;)

1. Data: 2005-02-11 18:58:06

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzieś czytałam, że to tutaj temat zakazany ;)

E, tego, poniekąt tak, ale czasem mamy dobry humor
Pozdr. - A.

1. Data: 2005-02-11 19:39:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Feb 2005 19:34:53 +0100, "fuksa" <f...@w...pl> wrote:

>A gdzieś czytałam, że to tutaj temat zakazany ;)

Dawno nikt nie pytal...najgorzej jest, jak sie pojawia to samo
pytanie za pytaniem, za pytaniem...od czasu do czasu to mozna
wrecz z przyjemnoscia odpisac :PPP

Pierz, co wiele juz nawalnic tu przezyl (tiramisu, lasagne,
golonki, piernik, kfc, dobre salatki, nie wspominajac juz
"obiadkach", "mieskach" itepe)
K.T. - starannie opakowana

Poszukuje talerzy ceramicznych do kebaba
Mrożone owoce morza - co na obiad???
Mielone
Sałatka - pyyychota
Przypadkowy przepis owocowy - blender