Panska skorka - przepis potrzebny :-)

1. Data: 2003-11-03 11:15:54

Temat: Panska skorka - przepis potrzebny :-)
Od: "Trzastek" <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Potrzebuje przepisu jak zrobic tzw. Panska skorke sprzedawana przed
cmentarzami w dni swiateczne. Prosze o pomoc i pozdrawiam,

Trzastek

1. Data: 2003-11-03 11:24:00

Temat: Re: Panska skorka - przepis potrzebny :-)
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trzastek" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>

> Potrzebuje przepisu jak zrobic tzw. Panska skorke sprzedawana przed
> cmentarzami w dni swiateczne. Prosze o pomoc i pozdrawiam,

A co to jest??????? Możesz przybliżyć?

Ewa (z Wrocławia)

1. Data: 2003-11-03 11:37:06

Od: "Trzastek" <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa P. wrote:
> [...]

Taki "cukierek-mordoklejka" sprzedawany przy cmentarzach w W-wie. Niestety
nigdzie w necie nie moge znalezc przepisu :-(

Pozdrawiam,'

Trzastek

1. Data: 2003-11-03 12:16:27

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Potrzebuje przepisu jak zrobic tzw. Panska skorke sprzedawana przed
> cmentarzami w dni swiateczne. Prosze o pomoc i pozdrawiam,

http://tinylink.com/?i21aFrhTtr

---
Pozdrowienia.Zygmunt.

1. Data: 2003-11-03 12:18:34

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety
> nigdzie w necie nie moge znalezc przepisu :-(

O! Pierwszy raz w życiu słyszę - a ten "cukierek" to dla odwiedzających?

Ewa

1. Data: 2003-11-03 12:21:06

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Trzastek" <t...@B...pl> napisał w wiadomości

> Niestety
> >

> O! Pierwszy raz w życiu słyszę - a ten "cukierek" to dla odwiedzających?

No przeciez nie dla stalych mieszkancow ;).
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-03 12:38:13

Od: "nutelka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Potrzebuje przepisu jak zrobic tzw. Panska skorke sprzedawana przed
> cmentarzami w dni swiateczne. Prosze o pomoc i pozdrawiam,

Jak poczekasz około tygodnia to przywiozę ten przepis z domu i podam na
liście. Teraz pamiętam jedynie, że jednym ze składników jest konfitura
różana ...
A swoją drogą, to mnie bardzo zaskoczyłeś faktem sprzedaży pańskiej skórki
przed cmentarzem ...

1. Data: 2003-11-03 12:46:53

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Nov 2003 13:38:13 +0100, Waćpanna lub Waćpan *nutelka*, w
wiadomości news:<bo5i7q$nr4$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> A swoją drogą, to mnie bardzo zaskoczyłeś faktem sprzedaży pańskiej skórki
> przed cmentarzem ...

przed poznańskimi masz pierniki, rury, kiełbaki z grilla, zapiekanki, bigos
i parę innych ciekawostek...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-11-03 12:52:51

Od: "Trzastek" <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede wdzieczny - nie wiem czy to ten sam przepis co byl w Elle z tego roku
(czytalem strony o gotowaniu) - bo to podobno nie to :(

Pozdrawiam,

Trzastek

1. Data: 2003-11-03 13:05:08

Od: "fankams" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?6a2P1wspOV

czy probowal ktos robic placki ziemniaczane z dynia?
Piwo na ciepło, nawet na gorąco
Re: pytanie do herbaciarzy
zupy krewetkowe itp
Kalmary