Panslavista - kto to?

41. Data: 2006-11-26 10:55:23

Temat: Re: Panslavista - kto to?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rympal" <r...@a...se> wrote in message
news:ekbrov$438$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

> ty Jedrus...tez z psp...
>
> rym

SŁAWA!

Niektórzy lubią w górę po plecach innych... :-P)))

42. Data: 2006-11-26 11:19:16

Od: yoyo <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Na wsi podwarszawskiej mieszkam od trzydziestu lat, przyjmij że to willowe
> tereny warszawskie... Wcześniej z miasta, co widać, słychać i czuć...

burak zostanie burakiem ;)

--
Brak sygnaturki ;)

43. Data: 2006-11-26 11:39:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yoyo" <w...@o...pl> wrote in message

> burak zostanie burakiem ;)

Dlatego kryje się za nickiem.

44. Data: 2006-11-26 13:12:57

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hau napisał(a):
(...)
Bardzo dużo napisałeś o Panslaviście, baaardzo dużo i jakiś Ty
zorientowany w Jego twórczości! A i zaangażowany niesamowicie. Aż
dziw, że przebrnąłes przez tyle bezsensownych postów, żeby się
wysilić na recenzję.
.

45. Data: 2006-11-26 13:32:38

Od: "Hasky" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> hau napisa=B3(a):
> (=2E..)
> Bardzo du=BFo napisa=B3e=B6 o Panslavi=B6cie, baaardzo du=BFo i jaki=B6 Ty
> zorientowany w Jego tw=F3rczo=B6ci! A i zaanga=BFowany niesamowicie. A=BF
> dziw, =BFe przebrn=B1=B3es przez tyle bezsensownych post=F3w, =BFeby si=EA
> wysili=E6 na recenzj=EA.
> ..

Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra....

46. Data: 2006-11-26 14:51:08

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WMP" <s...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, grupę czytam od niedawna,
> ale w oczy rzucił mi się gość o nicku Panslavista.
> Czy to przypadkiem nie schizofrenik,
A ty lekarz jestes ,to budujace ze potrafisz tak na odlegosc zbadac pacjenta
,jakis jasnowidz czy inny mag jestes -:)
juras

47. Data: 2006-11-26 21:17:38

Od: Andrzej <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Dnia 2006-11-24 21:47:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Andrzej* skreślił te oto słowa:

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kompilować
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bejsbol
>
> Ale takich rzeczy uczą w szkole podstawowej, więc nie wiem czy nie za późno
> na korepetycje.

Az taka stara jestes czy naturalna blondynka? Moze jedno i drugie. I popatrz
nawet linki nauczylas sie "wklejac". Nie spodziewalem sie jednak widac ze
ewolucja pracuje.
Poza tym w jakiej szkole? Twojej? O jezyk ojczysty nalezy dbac. Niewatpliwie
idiotyzm nie omija pedagogow,. wiec moze i we jakichs szkolach i ucza takich
dziwolagow. W koncu zawod nauczyciela opanowany jest przez ............ wiadomo
kogo. Popros kogos ze znajomych, zeby na ulicy krzyknal "czlowieku". Tylko
mezczyzni sie obejrza ,kto i dlaczego wola.
Jak na czas obecny: Nie do komputera a do o garow i pieluch, marsz!

48. Data: 2006-11-26 21:21:18

Od: Andrzej <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:dlaczego się nie podpisujesz pod swoim postem, Panie GIZOK ,
rozumiem że

> chciałeś przekonać wszystkich że to napisałem
> ja czyli Jędrek
>
> mnie nie trzeba tłumaczyć co to oznacza
>
> Pozdrawiam Jędrek

Co tez tobie po glowie chodzi. Mysle ze powinienes moj wystepek traktowac
jako czyste lenistwo i niechlujstwo mozliwe tez ze nadmiar
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwa mial pewiem wplyw :-).

49. Data: 2006-11-27 06:46:36

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> [...]
> idiotyzm nie omija pedagogow,. wiec moze i we jakichs szkolach i ucza takich

Np. na Politechnice Warszawskiej. Słowo kompilacja używane jest tam już
na pierwszym semestrze, przy nauce programowania.
Nigdy nie słyszałeś o zapożyczeniach? Gdybyśmy rozumowali tak jak Ty, to
powinniśmy pozbyć się połowy wyrazów z języka polskiego, bo są obcego
pochodzenia, często już tak zwyczajnych, że nawet nie jestesmy świadomi,
że pochodzą z innych języków np. kartofel, kościół,gmina, fryzjer.

> [...]
> mezczyzni sie obejrza ,kto i dlaczego wola.
> Jak na czas obecny: Nie do komputera a do o garow i pieluch, marsz!

Chyba Lia zrezygnowała z dyskusji z Tobą. I słusznie. Argumenty na
poziomie troglodyty.
Swoją drogą ciekawa jestem, czy na codzień też takie rzeczy mówisz
kobietom. Za to przez Internet, gdy się jest ukryty pod nickiem można
wyładować meskie frustracje.

Bea

50. Data: 2006-11-27 10:10:32

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy to przypadkiem nie schizofrenik,
> bo odpowiada na swoje posty i sam ze sobą dyskutuje?
> Wrzucić do KF, czy tez to niegroźny osobnik?

Ugotuj coś, a nie spamuj.

bezy ze środkiem co się ciagnie
bardzo prosty i szybki sos serowy do makaronu
DOM
musaka
miód